Αβεβαιότητα επικρατεί στους τουριστικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου όσον αφορά στο μέλλον των επιχειρήσεων τους.
Λιγότεροι από τους μισούς είναι σίγουροι για τις επιχειρήσεις τους τους επόμενους 12 μήνες και μία μεγάλη πλειοψηφία ζητά ισότιμη μεταχείριση στις πλατφόρμες τύπου Airbnb.

Αυτό αποκαλύπτει το τελευταίο Business Barometer, σύμφωνα με το οποίο η εμπιστοσύνη της βιομηχανίας έχει μειωθεί, ενώ μόνο το 49% των επιχειρήσεων δηλώνει ότι είναι σίγουροι για τους επερχόμενους 12 μήνες.

Το ποσοστό αυτό είναι 10 ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερο από το τελευταίο UK Barbound Business Barometer τον Νοέμβριο / Δεκέμβριο του 2018, αλλά είναι υψηλότερο από το ποσοστό 40% από τον Σεπτέμβριο / Οκτώβριο του 2018.
Η εμπιστοσύνη έχει μειωθεί Σεπτέμβριο / Οκτώβριο του 2017, όταν ήταν 60% και τον Ιανουάριο του 2017 ο αριθμός έφτασε το 82%.

Τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης να υπόκειται στους ίδιους κανονισμούς όπως και άλλες επιχειρήσεις του τομέα

Σχετικά με τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης πάνω από τους μισούς πιστεύουν ότι επιχειρήσεις όπως η Airbnb, θα πρέπει να υπόκειται στους ίδιους κανονισμούς όπως και άλλες επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα.
Το 71% ανέφερε ότι η περαιτέρω ρύθμιση θα προσφέρει μεγαλύτερη προστασία στους πελάτες και θα δημιουργήσει ισότιμους όρους ανταγωνισμού για όλες τις επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.

“Η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία είναι πολύ ανταγωνιστική και πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε στους διεθνείς επισκέπτες λόγους να επιλέξουν το Ηνωμένο Βασίλειο έναντι άλλων προορισμών, τόνισε ο Joss Croft, Διευθύνων Σύμβουλος UKinbound.
Εάν η βιομηχανία μας δεν λειτουργεί με ισότιμους όρους ανταγωνισμού, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ποιότητα που θα θέσει σε κίνδυνο τη βρετανική οικονομία”.