Το παρόν και το μέλλον του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνονται στο εκθεσιακό τουριστικό «δίδυμο» Philoxenia-Hotelia, που ξεκινά από αύριο στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Οι δύο εκθέσεις, που θα διαρκέσουν έως τις 20 Νοεμβρίου, εγκαινιάζονται αύριο στις 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο, «Ι. Βελλίδης» από την υπουργό Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.
621 εκθέτες, 383 προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες και περισσότερα από 5.000 προγραμματισμένα επιχειρηματικά «ραντεβού» είναι το «μενού» των δύο εκθέσεων, οι οποίες αναδεικνύονται σε πρωταγωνιστικά τουριστικά γεγονότα στη Ν.Α. Ευρώπη.
Μεγάλη είναι η συμβολή των δύο εκθέσεων στην γνωριμία εκατοντάδων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών με την Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, καθώς 120 από αυτούς έχει προγραμματιστεί να κάνουν σχετικές ξεναγήσεις.
Πλούσιο είναι και το πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων των Philoxenia-Hotelia, που συμπυκνώνεται στα εξής:
-Στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού “{Re}Branding Destinations: Image making” στις 18 Νοεμβρίου (στην αίθουσα Α. Ριάδης), που εστιάζει στις μεθόδους και τα μέσα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν, ώστε ο τουριστικός προορισμός να μπορεί να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις νέες επιταγές της αγοράς. Χορηγοί στο συνέδριο της Philoxenia είναι η Μουζενίδης Τravel & Ellinair Group (φιλοξενία), το ΑCT-American College of Thessaloniki (coffee break), η Domotel (catering), η εταιρεία Transfer for All (μετακινήσεις).
-Στα D POINT Spaces της Hotelia, που περιλαμβάνουν τα projects Green zero hotel, “Future Boutique” και “Rent A Design Room”.
-Στο σεμινάριο “Grow Greek Tourism Online”, που αποτελεί μια πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.
-Στο “THE ART OF DRINKING” Coffee & Spirit της Hotelia, που αποτελεί μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ, cocktails και ποτών.
-Στην ημερίδα με θέμα «Εξερχόμενος Τουρισμός από την Κίνα (σχεδόν) όλα όσα θα θέλατε να μάθετε».
-Στα Hotelia Conferences με θέματα όπως οικοτουρισμός και εφαρμογές οικολογικής δόμησης, concierge – holding the golden key to successful services in the hotel industry, κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων σε αστέρια & κλειδιά κα.
-Στην πρωτοβουλία «Study In Thessaloniki» στο περίπτερο 13.
Η Philoxenia και η Ηotelia υλοποιούνται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ, καθώς και όλων των μεγάλων τουριστικών φορέων της χώρας, όπως ο ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, ο HATTA και η ΠΟΞ. Επίσημος αερομεταφορέας της Philoxenia είναι η Qatar Airways.
Για τις δύο εκθέσεις θα υπάρχει ελεύθερο πάρκινγκ εκθετών και επισκεπτών από την Πύλη Εμπορίου.
Το ωράριο λειτουργίας των δύο εκθέσεων είναι:
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 μόνο για εμπορικούς επισκέπτες
Σάββατο 19 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό
Κυριακή 20 Νοεμβρίου: 10:00-20:00 για εμπορικούς επισκέπτες & κοινό