Το μερίδιο αγοράς των διαδικτυακών πλατφορμών ταξιδιωτικών κρατήσεων αναμένεται να αυξηθεί κατά 943,60 δισ. δολάρια από το 2021 έως το 2026, καταγράφοντας ρυθμό ανάπτυξης 14,64% σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη αγοράς της Technavio.

Ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθοδηγούν την ανάπτυξη αυτής της αγοράς είναι η αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου και των smartphone λόγω της ραγδαίας τεχνολογικής προόδου.

Η αυξανόμενη υιοθέτηση διαδικτυακών πληρωμών είναι ένας άλλος παράγοντας που υποστηρίζει την αύξηση του μεριδίου αγοράς των online ταξιδιωτικών κρατήσεων.

  • Ένας από τους βασικούς παράγοντες που εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς της παγκόσμιας αγοράς διαδικτυακών κρατήσεων είναι οι διαταραχές στη ζήτηση ταξιδιών λόγω διαφόρων ζητημάτων όπως η τιμολόγηση των αεροπορικών εταιρειών, η τιμολόγηση των ξενοδοχείων και οι φυσικές καταστροφές.

Οι χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού θα σημειώσουν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, 36%, μεταξύ των άλλων περιοχών. Ως εκ τούτου, η αγορά διαδικτυακών πλατφορμών ταξιδιωτικών κρατήσεων αναμένεται να συγκεντρώσει σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες για τους προμηθευτές κατά την περίοδο πρόβλεψης.

Οι κρατήσεις πακέτων κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς

  • Οι προμηθευτές στην αγορά, όπως ο Expedia Group, το Ctrip.com International, το TripAdvisor και το MakeMyTrip, ανταγωνίζονται ολοένα και περισσότερο για να παρέχουν τέτοια πακέτα με πιο βολικό κόστος καθώς και εκπτώσεις για διάφορες εγχώριες και διεθνείς τοποθεσίες.
  • Οι οικογένειες και οι ηλικιωμένοι προτιμούν πακέτα, καθώς περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα. Επίσης ολόκληρο το ταξίδι αναλαμβάνεται από τους τουριστικούς πράκτορες, γεγονός που θα οδηγήσει περαιτέρω στην ανάπτυξη σε αυτό το τμήμα.

Οι χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού (APAC) αναμένεται να κατέχουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς

  • Το 36% της ανάπτυξης της αγοράς θα προέλθει από τις χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού κατά την περίοδο πρόβλεψης. Η Κίνα, η Ινδία και η Ιαπωνία είναι οι βασικές αγορές για τις διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιωτικών κρατήσεων σε αυτές τις χώρες.
  • Η ανάπτυξη της αγοράς στην Ασία και τον Ειρηνικό θα είναι ταχύτερη από άλλες περιοχές.
  • Η σημαντική αύξηση της διείσδυσης του Διαδικτύου και των smartphone σε χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία θα διευκολύνει την ανάπτυξη της αγοράς διαδικτυακών πλατφoρμών ταξιδιωτικών κρατήσεων στις χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού.