«Άνοιγμα» σε 12 αγορές πραγματοποιεί στο πρώτο τρίμηνο του 2018 η Περιφέρεια Θεσσαλίας μέσα από τη συμμετοχή της σε 12 τουριστικές και επιχειρηματικές εκθέσεις.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που Περιφέρεια της χώρας εμφανίζει τόσο δυναμική παρουσία σε εκθέσεις στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό σε σωρευμένο χρονικό διάστημα τριμήνου, με απώτερο στόχο την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, την αύξηση των αφίξεων και των διανυκτερεύσεων, αλλά και την προώθηση των τοπικών προϊόντων της περιοχής.
Ήδη τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας δείχνουν μια αύξηση του τουριστικού ρεύματος στη Θεσσαλία, αποτέλεσμα της συστηματικής δουλειάς που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια. Αυτά έγιναν γνωστά σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε πρόσφατα από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού & Διά Βίου Μάθησης κ. Γιάννη Μπουτίνα και του Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής κ. Γιώργου Λαδόπουλου.
Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Κώστας Αγοραστός: «Μετά από το επιτυχημένο εγχείρημα, που πραγματοποιήσαμε μέσα από τη σύμπραξη τουρισμού της Περιφέρειας με την Marketing Greece και το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας, συμμετέχουμε σε επιλεγμένες εκθέσεις, για να παρουσιάσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους προορισμούς της Περιφέρειας, να αναδείξουμε νέους προορισμούς, φέρνοντας την προστιθέμενη αξία στη Θεσσαλία. Ήδη από την δουλειά που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια στην Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουμε απτά αποτελέσματα καθώς οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικού χώρους της Θεσσαλίας από τους 18.731 το 2011 έχουν φτάσει τους 77.892 το 2016. Έτσι η απασχόληση στον κλάδο του τουρισμού στη Θεσσαλία έχει παρουσιάσει αύξηση 2,2%, μέσα στην κρίση. Παράλληλα οι αφίξεις ξένων τουριστών από τις 242.609 το 2001, έχουν φτάσει τις 311.891 το 2015 και οι διανυκτερεύσεις έχουν αυξηθεί από τις 720.559 το 2011 σε 964176 το 2015 αντίστοιχα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μπουτίνα που με εξαιρετική δουλειά, σχεδιάζει και υλοποιεί το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας».
SOCIAL MEDIA
H ανάπτυξη των επίσημων σελίδων του “My Thessaly” στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Facebook και Instagram και Youtube έχει προσελκύσει 25.000 ακόλουθους (fans) ενώ η σελίδα έχει σημειώσει απήχηση 2.500.000 ατόμων. Tο επίσημο κανάλι του Mythessaly στο Youtube έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών αγγίζοντας συνολικά τα 130.000 views.
ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΛΑΔΑ – ΡΩΣΙΑ
Το 2018 είναι το έτος Ελλάδα-Ρωσία. Η Περιφέρεια μας συμμετέχει με το Υπουργείο Τουρισμού στη διοργάνωση μιας σειράς εκδηλώσεων με fam trips, media trips σε όλη τη διάρκεια του 2018. Η ρωσική αγορά ενδιαφέρεται εκτός από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα και για ειδικές μορφές τουρισμού όπως θρησκευτικό/ προσκυνηματικό τουρισμό, αθλητικό τουρισμό, σχολικό τουρισμό, πολιτιστικό τουρισμό και τουρισμό υγείας. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας διαθέτει όλα εκείνα τα εχέγγυα για αύξηση τουριστών από Ρωσία.
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Στο α΄ τρίμηνο η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανεβάζει τον πήχη πολύ ψηλά και προγραμματίζει τη συμμετοχή της σε 12 εκθέσεις και την οργάνωση ημερίδων για την απόκτηση εξαγωγικού προφίλ των επιχειρήσεων και την κατάρτιση ενασχολούμενων με τον τουρισμό . Από τις 12 εκθέσεις, οι 4 εξ αυτών αφορούν τον αγροδιατροφικό τομέα.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ
Ήδη προγραμματίζονται 2 μεγάλες ημερίδες με τα Επιμελητήρια και τον ΣΘΕΒ με θεματολογία την απόκτηση εξαγωγικού προφίλ των θεσσαλικών επιχειρήσεων και την κατάρτιση κι εκπαίδευση των ενασχολούμενων με το τουριστικό προιόν . Η Περιφέρεια Θεσσαλίας βρίσκεται κοντά στις επιχειρήσεις της και προσπαθεί συνεχώς και για την ξωστρέφεια τους είτ μέσω των προγραμμάτων καινοτομίας και ανταγωνιστικότητας είτε μέσω παράλληλων υποστηρικτικών δράσεων.
Πηγή : ΕΡΤ