aktoploikaeisitiria0104Ρότα αντίθετη με τους στόχους της, για απελευθέρωση της αγοράς και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, ακολούθησε η κυβέρνηση με την υιοθέτηση του άρθρου 25 στο νομοσχέδιο για τα σκάφη αναψυχής που προβλέπει τη δρομολόγηση του πλοίου ασφαλείας, σύμφωνα με τη naftemporiki .

Oπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, η διάταξη, παρά το γεγονός ότι έτυχε ευρείας αποδοχής κατά την ψηφοφορία στη Βουλή, επιβάλλει μια ακόμα δημόσια υπηρεσία στα πλοία της ακτοπλοΐας, υπηρεσία η οποία ενδεχομένως δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των εταιρειών.

Σημειώνεται ότι στις ακτοπλοϊκές εταιρείες επιβάλλεται ήδη δημόσια υπηρεσία να εκτελούν υποχρεωτικά τα δρομολόγια σε ετήσια βάση.

Μάλιστα υπολογίζεται ότι η νέα διάταξη, η οποία προβλέπει ότι το πλοίο θα ενεργοποιείται μετά την παρέλευση τριών ημερών από τη διακοπή εκτέλεσης της τακτικής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, και θα έχει διάρκεια μέχρι ένα μήνα, ενδεχομένως ανατρέψει και το ακτοπλοϊκό δίκτυο που έχουν σχεδιάσει και εκτελούν οι εταιρείες.