Σύνταξη: tourismtoday.gr

Στα επίπεδα του 2019 έχει σχεδόν επιστρέψει ο τουρισμός στη Γαλλία και στην πραγματικότητα έχει καλύτερες επιδόσεις λαμβάνοντας υπόψη τον κύκλο εργασιών και τις μέσες τιμές.

Αυτό διαπιστώνεται η πρώτη έκδοση της μηνιαίας έκθεσης για την οικονομική δραστηριότητα και τις επιδόσεις της Alliance France Tourisme (AFT).

Σε αυτήν την έκθεση, ο οργανισμός ανέλυσε τις σημαντικές περιόδους στον κλάδο, όπως το καλοκαίρι και το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι.

Παρατηρήθηκε ότι κατά τη θερινή περίοδο, σημειώθηκε μείωση 0,4 μονάδων στα ποσοστά πληρότητας στη Γαλλία σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, γεγονός που υποδηλώνει συνολική σταθερότητα στην επισκεψιμότητα των εμπορικών καταλυμάτων.

Ωστόσο, περιοχές όπως οι Άλπεις παρουσίασαν πιο σημαντικές μειώσεις έως και 4,5%. Από την άλλη πλευρά, τόσο η μέση τιμή όσο και ο τζίρος αυξήθηκαν κατά 9,8% και 9,3%, αντίστοιχα.

Οι διοργανώτριες πόλεις επωφελήθηκαν από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι

Το ποσοστό πληρότητας των ευρωπαϊκών καταλυμάτων αυξήθηκε κατά 1,6% τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Ωστόσο, η Γαλλία παρουσιάζει μόνο μια ελαφρά αύξηση στο ποσοστό πληρότητας (+0,3%) και μια μείωση (-1,6%) σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2019.

Παρόλα αυτά, οι μέσες τιμές για τους Γάλλους οικοδεσπότες έχουν σημειώσει αύξηση 11,1% σε σύγκριση με το 2022 και 27% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2019, γεγονός που έχει τονώσει την ανάπτυξη της δραστηριότητας τους.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι που ολοκληρώθηκε πρόσφατα είχε επίσης θετικό αντίκτυπο στον γαλλικό τουρισμό.

  • Οι πόλεις που φιλοξένησαν αγώνες, όπως η Νάντη (88,1% πληρότητα), η Νίκαια (87,9%) και η Λυών (87,9%), έχουν σημειώσει άνοδο στον τουρισμό.
  • Ωστόσο, το Παρίσι και το Σεν Ντενί παρουσίασαν πτώση στα ποσοστά πληρότητας τα βράδια των αγώνων (-4% σε 82,3%).

Συνολικά, η προσέλευση μεταξύ 8 Σεπτεμβρίου και 28 Οκτωβρίου μειώθηκε ελαφρά σε σύγκριση με πέρυσι (-1,1 μονάδες). Όμως η μέση τιμή έχει αυξηθεί κατά 14,4% και ο τζίρος κατά 12,9%.

Αντιμέτωπος με τον ανταγωνισμό, ο γαλλικός τουρισμός πρέπει να εδραιώσει την ελκυστικότητα του

Σύμφωνα με τον Dominique Marcel, Πρόεδρο του AFT, τα τελευταία δεδομένα αποκαλύπτουν ότι «τα έσοδα από τον τουρισμό είναι δυναμικά, κυρίως λόγω των μεταβολών των τιμών. Ταυτόχρονα, η προσέλευση παρέμεινε σταθερή σε σχέση με πέρυσι αλλά εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από το 2019.

Δεδομένου του έντονου ανταγωνισμού, τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την ανάγκη να συνεχίσουμε τις προσπάθειες μας για την ενίσχυση της τουριστικής απήχησης της χώρας μας.»