Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Lastminute.com είναι πια αντιμέτωπο με την δικαιοσύνη, μετά την αποτυχία εξόφλησης 7 εκατ. λιρών σε επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες διακοπές.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) έδωσε σήμερα 12 Φεβρουαρίου στο Lastminute επτά ημέρες προθεσμία, για να επιστρέψει τα χρήματα αλλιώς η εταιρεία θα βρεθεί αντιμέτωπη στα δικαστήρια.
Η CMA δήλωσε ότι η εταιρεία οφείλει ακόμη 1 εκατ. λίρες σε 2.600 πελάτες.

Οι προειδοποιήσεις ακολουθούν υπογεγραμμένη δέσμευση από την Lastminute τον Δεκέμβριο, ότι θα επιστρέψει 7 εκατ. λίρες σε 9.000 πελάτες έως τις 31 Ιανουαρίου.

“Είναι απολύτως απαράδεκτο το γεγονός ότι χιλιάδες πελάτες του Lastminute.com περιμένουν ακόμη πλήρη επιστροφή χρημάτων για τις οργανωμένες διακοπές παρά τις δεσμεύσεις που υπέγραψε η εταιρεία μαζί μας, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της CMA Αντρέα Κοκτσέλι.

Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τις παραβιάσεις των δεσμεύσεων. Εάν το Lastminute.com δεν συμμορφωθεί με το νόμο και πληρώσει γρήγορα τις εκκρεμείς επιστροφές χρημάτων, θα παραπέμψουμε την εταιρεία στο δικαστήριο”.

Η CMA δήλωσε ότι το Lastminute δεν κατάφερε να ανταποκριθεί σε μια συνεχιζόμενη δέσμευση για την αποπληρωμή όλων των πελατών εντός 14 ημερών από την ακύρωση των πακέτων διακοπών τους στις ή μετά τις 3 Δεκεμβρίου 2020.