Ως παραπλανητική απαγορεύτηκε και κατέβηκε από το Facebook διαφήμιση της εταιρείας Airsorted που διαχειρίζεται ακίνητα Airbnb για λογαριασμό των ιδιοκτητών τους.

Η Airsorted ισχυρίζονταν στην διαφήμιση ότι “είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης του κόσμου για Airbnb” κάτι που αμφισβητήθηκε από την ανταγωνίστρια της Hostmaker, που προσέφυγε στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).

Σε έρευνα της ASA διαπιστώθηκε ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική, καθώς δεν μπορούσε να τεκμηριωθεί.

Η Airsorted από την πλευρά της υποστήριξε ότι είχε χρησιμοποιήσει τον όρο “μεγαλύτερη στον κόσμο” επειδή λειτουργεί σε περισσότερες πόλεις και σε περισσότερες χώρες από ό, τι οι ανταγωνιστές της.

“Σημειώσαμε, τονίζει μεταξύ άλλων η ASA ότι η Airsorted δήλωσε ότι διαχειρίζεται περισσότερα ακίνητα συνολικά από ό, τι οι ανταγωνιστές τους.

Ωστόσο, επειδή η Airsorted δεν είχε προσκομίσει κανένα στοιχείο που να αποδεικνύει ότι συνέβαινε αυτό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική ” .