Ως παραπλανητική απαγορεύτηκε η διαφήμιση της Sunspot Tours για φθηνά all-inclusive πακέτα διακοπών. Πελάτης κατήγγειλε στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων ( ΑΔΠ ) ότι μάταια αναζητούσε στην τιμή των £ 299 διακοπές μιας εβδομάδας σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων, σύμφωνα με την διαφήμιση.

Η Sunspot από την μεριά της προσκόμισε στην ΑΔΠ αποδείξεις ότι είχε πουλήσει τέσσερα πακέτα στην τιμή των £ 299, τονίζοντας ότι “οι τιμές βασίζονταν σε ένα σύστημα ζωντανής πτήσης που χρησιμοποιούσε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους. Επομένως ήταν αδύνατο να πει πόσες θέσεις παρέμειναν στην συγκεκριμένη τιμή την στιγμή δημοσίευσης των διαφημίσεων”.

Για τον λόγο περιέλαβε διευκρίνιζε στο κάτω μέρος της σελίδας και με…ψιλά γράμματα, ότι “η διαθεσιμότητα μπορεί να είναι περιορισμένη και οι τιμές να υπόκεινται σε αλλαγές”.

Η ΑΔΠ από την πλευρά της έκρινε παραπλανητική την διαφήμιση υποστηρίζοντας ότι η διευκρίνηση “τοποθετήθηκε στο κάτω μέρος της διαφήμισης σε μικρό κείμενο και θεωρήσαμε ότι οι πληροφορίες δεν ήταν προεξέχουσες και ήταν πιθανό να είχαν παραβλεφθεί από τους καταναλωτές.

Επειδή δεν είδαμε στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι ήταν διαθέσιμη μια λογική ποσότητα πακέτων με τη διαφημισμένη τιμή -την εποχή που εμφανίστηκε η διαφήμιση- και επειδή η διαφήμιση δεν κατέστησε επαρκώς σαφές ότι η τιμή υποβλήθηκε σε αλλαγή και περιορισμένη διαθεσιμότητα καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική”.