Φανταστείτε σε μια πτήση να μην μπορείτε να απολαύσετε ένα καυτό φλιτζάνι καφέ ή τσάι ή ακόμα και ζεστή σοκολάτα. Κάτι που θα μπορούσε να γίνει σύντομα πραγματικότητα, μετά από πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η απόφαση του δικαστηρίου της ΕΕ αναφέρει ότι μια αεροπορική εταιρεία είναι “υπεύθυνη για τη ζημιά που προκλήθηκε από ένα χυμένο ποτήρι ζεστού ροφήματος”.
Κάτι που έχει ανοίξει το κουτί της Πανδώρας για το αν οι αερομεταφορείς θα συνεχίσουν να σερβίρουν ζεστά ροφήματα.

Αν οι αναταράξεις – που είναι ένα κοινό και συχνό φαινόμενο στις πτήσεις – προκαλούν ατύχημα του είδους, οι αεροπορικές εταιρείες μπορεί να μην αναλαμβάνουν τον κίνδυνο να σερβίρουν ζεστά ροφήματα, αφού οι επιβάτες έχουν τώρα τη δυνατότητα να τους μηνύσουν και να ζητήσουν αποζημίωση.

Ο νομικός ορισμός του ατυχήματος της ΕΕ “καλύπτει όλες τις καταστάσεις που συμβαίνουν σε αεροσκάφος στο οποίο ένα αντικείμενο που χρησιμοποιείται κατά την εξυπηρέτηση επιβατών έχει προκαλέσει σωματική βλάβη σε έναν επιβάτη, χωρίς να χρειάζεται να εξεταστεί κατά πόσον οι καταστάσεις αυτές προέρχονται από κίνδυνο που συνήθως συνδέεται με την αεροπορία”.