Περισσότεροι από ένας στους τέσσερις παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου που έχουν αλλάξει τα ταξιδιωτικά τους σχέδια λόγω Covid-19 είναι απογοητευμένοι από την υπηρεσία ακύρωσης του ταξιδιωτικού τους πράκτορα και της αεροπορικής τους εταιρείας.
Αυτό δείχνουν στοιχεία έρευνας της Zest Car Rental.

  • Το 34% δήλωσε ότι δεν θα κλείσει ξανά διακοπές με τον ίδιο ταξιδιωτικό πράκτορα.
  • Το 37% δήλωσε ότι η υπηρεσία από την αεροπορική εταιρεία τους κατά την ακύρωση πτήσεων ήταν «κακή» ή «απαράδεκτη».
  • Το 26% των παραθεριστών θα επέλεγε να μην κάνει κράτηση ξανά με την ίδια αεροπορική εταιρεία, παρόλο που το 18% παραδέχτηκε ότι δεν θα είχαν άλλη επιλογή.