Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι καμπάνιες μάρκετινγκ επωνυμίας της Trivago με τεχνητή νοημοσύνη που ξεκίνησε στα τέλη του 2023 αρχίζουν να αποδίδουν.

Στα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024, η ταξιδιωτική πλατφόρμα metasearch  ανέφερε ότι οι όγκοι των επώνυμων καναλιών επισκεψιμότητας αυξάνονταν από έτος σε έτος στα τμήματα “Αναπτυγμένη Ευρώπη” και “Υπόλοιπος Κόσμος”.

Οι επιτυχίες σημειώθηκαν εν μέσω πτώσης 9% σε ετήσια βάση στα συνολικά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο στα 101 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν κατά 8% στα 100 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023.

  • Οι επωνυμίες του Expedia Group αντιπροσώπευαν το 37% των εσόδων από παραπομπές της Trivago.
  • Οι επωνυμίες της Booking Holdings αντιστοιχούσαν στο 39%, από 43% το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Η Trivago παρουσίασε καθαρή ζημία για το τρίμηνο ύψους 8,4 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών κερδών 9,9 εκατ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Το προσαρμοσμένο EBITDA αναφέρθηκε ως ζημιά 9,2 εκατ. ευρώ, μειωμένο από EBITDA ύψους 18,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Η συνολική διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 19 εκατ. ευρώ στα 84 εκατ. ευρώ το τρίμηνο, που οφείλεται σε υψηλότερες επενδύσεις μάρκετινγκ επωνυμίας.
Η απόδοση των διαφημιστικών δαπανών μειώθηκε κατά 49 ποσοστιαίες μονάδες στο 119% για το τρίμηνο.

Η εταιρεία δήλωσε ότι στηρίζεται λιγότερο στα κανάλια μάρκετινγκ επιδόσεων, ενώ ο όγκος της κυκλοφορίας των επώνυμων καναλιών συνεχίζει να κερδίζει μερίδιο.
Πρόσθεσε ότι οι αλλαγές στη διαφήμιση της Google την έχουν καταστήσει λιγότερο ελκυστική, αλλά θα συνεχίσει να επενδύει “ευκαιριακά”.

Ο Johannes Thomas, διευθύνων σύμβουλος της Trivago, ανέλυσε τις προτεραιότητες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της κλίσης στη δυναμική της επωνυμίας της, της επένδυσης στην εμπειρία χρήστη, της εξεύρεσης εξαιρετικών προσφορών για τους καταναλωτές και της απλοποίησης της υποβολής προσφορών για συνεργάτες.

Η πλατφόρμα metasearch πρόσθεσε πρόσφατα πληροφορίες ξενοδοχείων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη, οι οποίες παρέχουν στους χρήστες ένα πλαίσιο σχετικά με ένα ακίνητο και είναι ζωντανό σε 25 αγορές.
Ο επικεφαλής της περιέγραψε τη λειτουργικότητα ως παροχή αξίας στους χρήστες μέσω “πραγματικά σχετικού περιεχομένου”.

Η Trivago δοκιμάζει επίσης την αναζήτηση φυσικής γλώσσας, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να εισάγουν ένα ευρύ ερώτημα.
Σύμφωνα με τον Johannes Thomas η λειτουργία πήγε καλά, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν αδυναμίες με λιγότερο σχετικά ξενοδοχεία μερικές φορές να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Πρόσθεσε ότι η πρόκληση έγκειται επίσης στον τρόπο ενσωμάτωσης του στην εμπειρία του χρήστη.

Η στρατηγική της εταιρείας είναι να συνεχίσει να επενδύει κέρδη στη στρατηγική μάρκετινγκ για να αυξήσει τα έσοδα. Αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα EBITDA θα ξεπεραστούν για ολόκληρο το έτος 2024.