Η ταξιδιωτική βιομηχανία υποκλίνεται μπροστά τους, αλλά νέα δεδομένα έρχονται να θέσουν τέλος στην φρενίτιδα που επικρατεί γύρω από τον μύθο τους.

 

Είναι αληθινά όσα γνωρίζουμε για αυτούς;

Μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι;

Παρά το γεγονός ότι ονομάζονται millennial (γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 2000), κάποιος ηλικίας 18 ετών έχει πολύ διαφορετικές συμπεριφορές ταξιδιού σε σύγκριση με κάποιον 25 ή 30 ετών και αυτό συμβαίνει επειδή οι συμπεριφορές και οι προτιμήσεις αλλάζουν καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν, τονίζει ο Clayton Reid, Διευθύνων Σύμβουλος της διεθνούς εταιρείας μάρκετινγκ MMGY.

Ο Clayton Reid, δίνει απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα και απομυθοποιεί τους millennials.

Οι 4 μύθοι για τους millennials

Μύθος 1: Πρωταγωνιστούν στα παγκόσμια ταξίδια

Στην πραγματικότητα, πολλοί από τους millennials είναι πλούσιοι στο χρόνο, αλλά όχι στην τσέπη.

Μόνο το 20% έχει ετήσιο εισόδημα πάνω των 50.000 δολαρίων, άρα και περιορισμένη αγοραστική δύναμη, σε σχέση με άλλες ομάδες.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ταξίδια αλλά σε όλες τις γενιές και η αύξηση του ενδιαφέροντος οδηγεί στην παγκόσμια ζήτηση.

Μύθος 2: Θέλουν να ταξιδέψουν σε εξωτικούς προορισμούς

Ναι, θέλουν να ταξιδέψουν σε εξωτικά μέρη όπως η Χαβάη, η Βραζιλία ή η Ταϊλάνδη, αλλά στην πραγματικότητα οι περισσότεροι κάνουν διακοπές πιο κοντά στο σπίτι τους, σε ποσοστό 43%, γιατί θέλουν να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ή να μαζέψουν χρήματα για ένα μεγάλο ταξίδι που θα κάνουν κάποτε στο μέλλον.

Μύθος 3: Μισούν την “αποκατάσταση”

Αντιθέτως, η Goldman Sachs διαπίστωσε ότι οι millennials θέλουν να αποκατασταθούν (δηλαδή να παντρευτούν, να κάνουν παιδιά και να αγοράσουν ένα σπίτι) ακριβώς όπως και οι προηγούμενες γενιές με την μόνη διαφορά ότι το κάνουν πολύ αργότερα.

Οι ηλικιωμένοι του σήμερα, στα νιάτα τους -αντίστοιχα ηλικιακά χρόνια των millennials- ξόδευαν διπλάσια στα ταξίδια δημιουργώντας περισσότερα έσοδα για τον τουριστικό κλάδο.

Μύθος 4: Προτιμούν να κλείνουν το ταξίδι μόνοι τους

Είναι ενδιαφέρον ότι στρέφονται στους ταξιδιωτικούς πράκτορες για να προγραμματίσουν ένα ταξίδι.

Σε μια έρευνα της MMGY, το 34% των millennials δήλωσε ότι χρησιμοποιεί ταξιδιωτικό πράκτορα, ιδιαίτερα στις καλοκαιρινές αποδράσεις που το ταξίδι είναι πιο ακριβό.