Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η easyJet επέρριψε την ευθύνη ακύρωσης πτήσεων της σήμερα σε “τεχνικό σφάλμα”. Πελάτες ενημερώθηκαν λανθασμένα -μόλις δύο ημέρες πριν από την αναχώρηση- ότι οι πτήσεις τους είχαν ακυρωθεί.

Η οικονομική αεροπορική εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητά συγγνώμη για το λάθος, υπογραμμίζοντας “δεν έχει καμία σχέση με την easyJet ” η εφαλμένη ειδοποίηση σε επιβάτες στις 28 Απριλίου που ανέφερε ότι η πτήση τους στις 30 Απριλίου ακυρώθηκε.
“Αυτό οφειλόταν σε τεχνικό σφάλμα και σε όλους τους πελάτες στάλθηκαν γρήγορα ενημερωμένα μηνύματα με επιβεβαίωση ότι η πτήση τους λειτουργεί κανονικά”.

Ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι έχει διασφαλίσει ότι οι επιβάτες θα αποζημιωθούν εάν έχουν κλείσει εναλλακτικό ταξίδι. Όσοι έκαναν εναλλακτικές ρυθμίσεις μπορούν να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών προκειμένου να επιλυθεί το θέμα.