Σύνταξη: tourismtoday.gr

Από εγχώρια αυτοματοποιημένα συστήματα κρατήσεων εξυπηρετούνται πλήρως 53 αεροπορικές εταιρείες της Ρωσίας, ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών της χώρας.

Σύμφωνα με το υπουργείο με αυτό τον τρόπο «διασφαλίστηκε η προστασία των προσωπικών δεδομένων επιβατών και πληρωμάτων, η ανεξαρτησία της μεταφοράς επιβατών από συστήματα εξωτερικού, πιθανές βλάβες και αποσυνδέσεις».

Από ποια συστήματα κρατήσεων εξυπηρετούνται οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες

Οι ρωσικές αεροπορικές εταιρείες εξυπηρετούνται από τα δύο ρωσικά συστήματα:

  • Leonardo, ο προγραμματιστής του οποίου είναι η Sirena Travel σε συνεργασία με την κρατική εταιρεία Rostech.
  • TAIS που αναπτύχθηκε από την ORS.

Σύμφωνα με εκπροσώπους της Rostech, το Leonardo χρησιμοποιείται σήμερα από 68 αεροπορικές εταιρείες, εκ των οποίων οι 50 είναι ρωσικές με συνολικό όγκο περίπου 45 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως.

Πριν, οι περισσότερες μεγάλες ρωσικές αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούσαν πλατφόρμες εξυπηρέτησης κρατήσεων ξένων επιβατών, όπως Aeroflot και Rossiya στην Sabre, Ural Airlines και S7 Airlines στην Amadeus και Pobeda Airlines στην Navitaire (θυγατρική της Amadeus).

Προστασία προσωπικών δεδομένων επιβατών και διασφάλιση της τεχνολογικής ανεξαρτησίας

Προστασία προσωπικών δεδομένων επιβατών και διασφάλιση της τεχνολογικής ανεξαρτησίας, η ρωσική κυβέρνηση εξέδωσε τον περασμένο Αύγουστο, μια νέα οδηγία.

Σύμφωνα με την οδηγία τα συστήματα κρατήσεων πρέπει να ανήκουν στο κράτος ή σε οργανισμούς των οποίων οι μέτοχοι δεν περιλαμβάνουν ξένους και Ρώσους με διπλή υπηκοότητα.

Επίσης, το αυτοματοποιημένο σύστημα και όλα τα στοιχεία του δεν θα πρέπει να έχουν τις λειτουργίες αναγκαστικής ενημέρωσης και διαχείρισης από το εξωτερικό.

Όλα αυτά τα μέτρα θα βοηθήσουν στην αποφυγή διαταραχών στο έργο των αεροπορικών εταιρειών της Ρωσίας, «που μπορεί να προκύψουν εάν οι ιδιοκτήτες ξένων πληροφοριακών συστημάτων επιβάλουν περιορισμούς στη χρήση τους», υπογραμμίζει το υπουργείο.