Οι Αμερικανοί σε ποσοστό 55% αγόρασαν ένα συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης μέσω ενός ταξιδιωτικού παρόχου όπως μια μηχανή κρατήσεων σαν την Expedia, ή μέσω μιας αεροπορικής εταιρείας, ή ενός παρόχου κρουαζιέρας είτε μιας ομάδας ταξιδιωτικών περιηγήσεων. Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έρευνα της Personal Finance Insider μέσω του Momentive AI Audience.

Το επόμενο πιο κοινό μέρος για αγορά ασφάλισης ήταν ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο (17%), ενώ ακολούθησε η ασφαλιστική εταιρεία (13%).

Από αυτούς που απάντησαν στην έρευνα, περίπου το 18% είχε αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση και είχε υποβάλει αξίωση, ενώ το 24% δεν είχε υποβάλει αξίωση για την κάλυψή του. Από αυτούς που υπέβαλαν αξίωση, περίπου οι μισοί ήταν ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και οι μισοί όχι.