Ο μέσος Αμερικανός πέρασε 176 ώρες το 2020 κάνοντας πλοήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στόχος του ήταν να πάρει έμπνευση για τους επόμενους ταξιδιωτικούς του προορισμού.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία πρόσφατης έρευνα της Motel 6 σε 2.000 ενήλικες.
Ειδικότερα, ποσοστό 60% των Αμερικανών βίωσαν μια ισχυρότερη επιθυμία να ταξιδέψουν τους τελευταίους 12 μήνες από ό, τι σε ένα κανονικό έτος. Μάλιστα ελπίζουν αυτή τους η επιθυμία να γίνει και πραγματικότητα το 2021.
- Ένας στους τέσσερις (24%) ερωτηθέντες έψαχνε στα social media για την έμπνευση ταξιδιού τον περασμένο χρόνο ως διέξοδο για την επιθυμία του να ταξιδέψει.
- Tα τρία τέταρτα (76%) δήλωσαν ότι τους έκανε να θέλουν να ταξιδέψουν περισσότερο.
- Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) δήλωσαν ότι τους βοήθησε να παραμείνουν ευτυχείς κατά τη διάρκεια του τελευταίου άνευ προηγουμένου έτους.
Πότε θα αρχίσουν τα ταξίδια
- Τρία τέταρτα (76%) των Αμερικανών δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν όσο περίμεναν το 2020. Μάλιστα, έχουν περάσει σχεδόν επτά μήνες από τότε που ο μέσος ερωτώμενος ταξίδεψε τελευταία για διασκέδαση.
- Το 55% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι περιμένουν να ταξιδέψουν έως ότου έχουν κάνει το εμβόλιο
- 7 στους 10 (69%) έχουν ταξιδιωτικά σχέδια για το 2021.
Οι ερωτηθέντες που αισθάνονται ασφαλείς να ταξιδεύουν το 2021 είναι πιθανότερο να ταξιδεύουν με αυτοκίνητο (54%).
Που θα διαμείνουν
Τρεις στους πέντε (58%) ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανησυχούν να μείνουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης στην υγεία.
Οι μισοί (49%) των ερωτηθέντων είναι πιο πιθανό να μείνουν σε ξενοδοχείο εάν ταξιδέψουν φέτος.
Τι απαιτούν από τα ξενοδοχεία για να νιώθουν ασφαλείς
- Οι απαιτήσεις για χρήση μάσκας σε κοινόχρηστους χώρους (45%).
- Η γνώση για βελτιωμένες υπηρεσίες καθαρισμού (38%).
- Οι περιορισμοί χωρητικότητας (37%).