Το 51% των Αμερικανών καταναλωτών τείνουν να υπερηφανεύονται και να αγοράζουν ό,τι καλύτερο μπορούν να αντέξουν οικονομικά όταν σκέφτονται να κάνουν ταξίδια και αγορές εμπειρίας, σε σύγκριση με το 38% των καταναλωτών που ανέφεραν την εν λόγω κατηγορία ως υπερβολή.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της 5WPR που διεξήχθη από την Censuswide μεταξύ 19/9/23 και 22/9/23.

Από που αντλούν έμπνευση για τα ταξίδια τους

Οι πληροφορίες από στόμα σε στόμα είναι το κορυφαίο κανάλι που αναφέρουν οι καταναλωτές για να ανακαλύψουν ταξιδιωτικούς προορισμούς σε ποσοστό 46% καθώς και το κορυφαίο κανάλι για περαιτέρω έρευνα για το ταξίδι που επιθυμούν (40%).

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα αγαπημένο εργαλείο για ανακάλυψη προορισμών, με τους καταναλωτές να αναφέρουν το YouTube (41%), το Instagram (31%) και το TikTok (29%) με αυτή τη σειρά ως κανάλια στα οποία βασίζονται για τα ταξίδια τους.

 

Όσον αφορά στην έρευνα, το YouTube με ποσοστό 37% εξακολουθεί να προτιμάται από τις τρεις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ακολουθείται από τοποθεσίες Web Tourism Board (28%) και Travel Publications (26%), πριν επιστρέψει στις υπόλοιπες δύο πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης : TikTok (26%) και Instagram (25%).

Πόσο νωρίτερα ερευνούν τον προορισμό που θέλουν να επισκεφθούν

Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα, έξι μήνες έως ένα χρόνο νωρίτερα είναι η ιδανική περίοδος που αναζητούν ταξιδιωτικούς προορισμούς, με το 35% των καταναλωτών.

Το 54% των καταναλωτών αφιερώνουν περισσότερες από τέσσερις ώρες, έως και οκτώ, ερευνώντας έναν προορισμό πριν από το ταξίδι τους.