Ενώ η…μόδα θέλει το Instagram να δίνει ιδέες για ταξίδια, οι Βρετανοί δεν φαίνεται αυτό να το ενστερνίζονται.
Οι ιδέες των διακοπών τους προέρχονται από την τηλεόραση, είτε από εκπομπές είτε από ταινίες.
Οι bloggers σε social media όπως το Instagram, βρίσκονται σε παρακμή ως πηγή έμπνευσης για διακοπές.
Αυτό αποκαλύφθηκε στην πρόσφατη έρευνα για 2.000 ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου από την media agency eight & four, η οποία συνεργάζεται με ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών και ψυχαγωγικών σημάτων.
Πηγές έμπνευσης για ταξίδι
- Μόνο το 7% των Βρετανών ταξιδιωτών δήλωσε ότι το Instagram αποτέλεσε την κύρια πηγή ιδεών του για ταξίδια.
- Τα τηλεοπτικά προγράμματα και οι ταινίες αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες πηγές έμπνευσης για τους ταξιδιώτες σε ποσοστό 25%.
- Μόνο το 14% των Βρετανών επηρεάζεται από τις παραδοσιακές τηλεοπτικές διαφημίσεις.
- Ένα 10% βλέπει τις διαφημίσεις των κοινωνικών μέσων ως την κύρια πηγή ιδεών.
Ενώ οι αριθμοί ρίχνουν από το βάθρο τα κοινωνικά μέσα, οι Μillennials εξακολουθούν να ασχολούνται με Instagram και Snapchat.
- Το 20% των Μillennials λέει ότι τα κοινωνικά μέσα είναι η κύρια πηγή έμπνευσης για ταξίδια τους.
- Τα κοινωνικά μέσα είναι η κύρια πηγή έμπνευσης για ταξίδια, μόνο για το 7% των Gen Z.
Διαφήμιση στα social media
- Το 23% των Μillennials δήλωσε ότι τους επηρέασε στο ταξίδι η διαφήμιση στα social media.
- To 9% του Gen Z, δήλωσε ότι τους επηρέασε στο ταξίδι η διαφήμιση στα social media.
Αύξηση επιρροής από ανθρώπους
Η έρευνα έδειξε επίσης την αυξανόμενη επιρροή από φίλους και συγγενείς για την επιλογή του προορισμού.
- Η Gen Z οδηγεί αυτή την τάση, καθώς το 29% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών αναζητούν από τους φίλους και την οικογένειά τους ιδέες διακοπών και το 20% από φυλλάδια.
- Κατά την κράτηση των διακοπών, το 27% του Gen Z επιλέγει ταξιδιωτικά γραφεία που είναι πιο προσωπικά.