Σύνταξη: tourismtoday.gr

Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, το TikTok είναι το κανάλι social media που επιλέγουν οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες -και ιδιαίτερα οι νεαροί- για συμβουλές και συστάσεις για τις διακοπές τους.

Αυτό, αποκάλυψε σε σχετική ομιλία του στην ITB Berlin ο Stuart Flint, επικεφαλής στο ευρωπαϊκό τμήμα της Global Business Solutions (GBS). Τα δεδομένα δείχνουν πώς οι χρήστες του TikTok στην Ευρώπη, το χρησιμοποιούν για:

  • Αναζήτηση σε ταξιδιωτικό περιεχόμενο (71%).
  • Εμπνευση για να επισκεφτούν έναν προορισμό ή να αγοράσουν προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια (77%).

Το TikTok ως παγκόσμια μηχανή αναζήτησης

Μελέτη της Adobe σε παγκόσμιο επίπεδο διαπίστωσε ότι πάνω από δύο στους πέντε χρήστες του TikTok αντιμετωπίζουν την εφαρμογή ως μηχανή αναζήτησης. Από αυτούς, το:

  • 20% έχει αναζητήσει προορισμούς για ταξίδια και εμπειρίες.
  • 19% ψάχνει για νέα εστιατόρια.

Ο αριθμός τους είναι ακόμη μεγαλύτερος όταν αναλυθεί σε ηλικιακές ομάδες. Την εφαρμογή ως μηχανή αναζήτησης, χρησιμοποεί το:

  • 64% από την Gen Z
  • 49% από του Millennials

Πώς βοηθά το TikTok τον προγραμματισμό σε διακοπές

Αυτή η αύξηση των ταξιδιωτών στην πλατφόρμα είναι κάτι από το οποίο θέλει να εκμεταλλευτεί το μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Η εύρεση συστάσεων στο TikTok είναι αρκετά απλή. Οι χρήστες συνδυάζουν ένα τοπωνύμιο με «ταξίδι» ή «διαδρομή» και μετά «πράγματα που θέλω να κάνω».
Οι ταξιδιώτες με σφιχτό προϋπολογιμσό, μπορούν να αναζητήσουν ένα τοπωνύμιο με «δωρεάν πράγματα που πρέπει να κάνετε» για να αντλήσουν έμπνευση.
Αυτές οι αναζητήσεις θα εμφανίσουν πολλά βίντεο που μπορούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες για να δουν αν τους αρέσει η εμφάνιση ενός προορισμού πριν τον επισκεφθούν.