Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες δείχνουν την «πλάτη» τους στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Χρησιμοποιούν σπάνια (10%) τα εργαλεία AI για έμπνευση ή πληροφορίες για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την έρευνα της Deloitte για το καλοκαίρι του 2024.
Ωστόσο, η χρήση τους είναι πιο κοινή μεταξύ των Millennials, όπου το 17% έχει χρησιμοποιήσει ChatGPT ή παρόμοια εργαλεία για τον προγραμματισμό μίας απόδρασης.
Ενώ τα εργαλεία AI δεν χρησιμοποιούνται συχνά από τουρίστες που αναζητούν έμπνευση, δεν ισχύει το ίδιο για βίντεο σύντομης μορφής που βρίσκονται συνήθως σε πλατφόρμες social media όπως το TikTok και το Instagram.
Από πού εμπνέονται για τις καλοκαιρινές διακοπές τους οι Αμερικανοί
Ειδικά οι νέοι Gen Z έχουν την τάση να εμπνέονται από τέτοια βίντεο, κάτι που δεν αποτελεί τεράστια έκπληξη λαμβάνοντας υπόψη τη δημοτικότητα του TikTok σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.
Τα βίντεο των μέσων κοινωνικών δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση, χρησιμοποιούν οι τουρίστες:
- Gen Z 44%
- Millennials 32%
- Gen X 15%
- Baby Boomers 6%