thessaloniki2Επεκτείνει τις προσπάθειές της η Θεσσαλονίκη για την προσέλκυση νέων αγορών. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΞΘ, 4 δημοσιογράφοι από το ταξιδιωτικό περιοδικό των Φιλιππίνων “Travel Life Magazine” φιλοξενήθηκαν στην συμπρωτεύουσα με σκοπό να τη συστήσουν στους συμπατριώτες τους, μέσα από άρθρα και δημοσιεύσεις τους στο έντυπο που έχει μεγάλη απήχηση στο αναγνωστικό κοινό του τόπου τους.

Σημειώνεται ότι η τουριστική ροή από τις Φιλιππίνες έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι το 2013 ο ρυθμός ανάπτυξης της χώρας ανήλθε στο 7,2% του ΑΕΠ και κατά ένα σημαντικό μέρος του διοχετεύεται σε ταξίδια κυρίως στην Ευρώπη.

Την ίδια ώρα, τη «γνωριμία» τους με τη Θεσσαλονίκη είχαν και οι αναγνώστες δύο ολλανδικών εντύπων, μέσα από τα αφιερώματα που παρουσίασαν για την πόλη οι δημοσιογράφοι που τα εκπροσώπησαν και φιλοξενήθηκαν από την ΕΞΘ. Οι Ολλανδοί εστίασαν το ενδιαφέρον τους στη γαστρονομία, την ιστορία, το θρησκευτικό στοιχείο και τα αξιοθέατα της πόλης.

Στην Ιταλία, η ιστορία του ρεμπέτικου της Θεσσαλονίκης βρίσκει ανταπόκριση στους λάτρεις της μουσικής σκηνής που αναζητούν την κουλτούρα άλλων προορισμών. Για το λόγο αυτό, δύο Ιταλοί δημοσιογράφοι του τουριστικού περιοδικού “Bell’ Europa”, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη με σκοπό τη δημοσίευση άρθρων, εστιάζοντας στη μουσική σκηνή της πόλης και όχι μόνο, προωθώντας έτσι τον προορισμό στο ιταλικό νεανικό κοινό, με έμφαση στις δυνατότητες που προσφέρει για όσους επιλέγουν οικονομικά ταξίδια.