Το 39% των online αγοραστών του Ηνωμένου Βασιλείου ηλικίας 16 έως 24 ετών χρησιμοποίησαν το Instagram Shopping για να αγοράσουν ένα προϊόν, υποδεικνύοντας την ισχύ της πλατφόρμας κοινής χρήσης, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας δεδομένων GlobalData.

Το ποσοστό αυτό των χρηστών Instagram Shopping είναι υψηλότερο από ότι για τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες, όπως 25 έως 34 (34%), 35 έως 44 (21%) και 45 έως 54 (8,4%).

Το Instagram Shopping είναι ένα ισχυρό εργαλείο πώλησης εξαιτίας χαρακτηριστικών εξατομίκευσης και τα hashtags.
Αυτά τα χαρακτηριστικά εξατομίκευσης συμβάλλουν στη δημιουργία μιας πιο προσαρμοσμένης εμπειρίας από ότι μπορεί να είναι διαθέσιμη μέσω του δικτυακού τόπου ή της εφαρμογής ενός μεταπωλητή, σύμφωνα με την έρευνα.

Στο πλαίσιο προσπάθειας προώθησης του κοινωνικού εμπορίου, το Instagram δημιούργησε αυτό το μήνα έναν ειδικό λογαριασμό που ονομάζεται @shop, ο οποίος συγκεντρώνει τις θέσεις πωλήσεων από ηλεκτρονικούς εμπόρους.
Ο λογαριασμός στοχεύει να παρουσιάσει τις κορυφαίες κατηγορίες αγορών και να αναδείξει τις επερχόμενες μάρκες που δεν είναι γνωστές.
Το Instagram, τον Μάρτιο, παρουσίασε μία νέα υπηρεσία με 23 αμερικανικά εμπορικά σήματα που επέτρεπαν στους αγοραστές να πληρώσουν προϊόντα χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.