Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago ανέφερε καθαρή απώλεια εισοδήματος 165 εκατομμυρίων ευρώ για το 2023. Τα έσοδα για την υπηρεσία μετα-αναζήτησης ξενοδοχείων ανήλθαν σε 485 εκατομμύρια ευρώ, μειωμένα 9% σε σύγκριση με το 2022 και 92 εκατομμύρια ευρώ για το τέταρτο τρίμηνο, μειωμένα 13% σε ετήσια βάση.

Η εταιρεία, η οποία ανακοίνωσε τον Johannes Thomas ως νέο διευθύνοντα σύμβουλο και διευθύνοντα σύμβουλο της τον Μάιο, ανέφερε προσαρμοσμένα EBITDA μειωμένα κατά 68% για το τρίμηνο στα 7 εκατ. ευρώ, ενώ για το έτος τα EBITDA μειώθηκαν κατά 50% στα 54 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν 12% το τρίμηνο στα 89 εκατ. ευρώ και μειώθηκαν 9% στα 477 εκατ. ευρώ για ολόκληρο το έτος.

«Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, συνεχίσαμε να παρατηρούμε χαμηλότερα επίπεδα δημιουργίας εσόδων σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, όταν είχαμε επωφεληθεί από μια ισχυρή δημοπρασία στην αγορά μας, καθώς και από αντίξοους ανέμους συναλλάγματος, που επηρέασαν αρνητικά την οικονομική μας απόδοση, ανέφερε σε ανακοίνωσή της.

Συνεχίσαμε να παρατηρούμε ότι οι μέσες αξίες κρατήσεων ομαλοποιούνται κατά το τέταρτο τρίμηνο προς τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, τα οποία συνεχίζουν να υπερβαίνουν τα επίπεδα του 2019. Τα υψηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού στα κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης συνέχισαν να επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματά μας, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του όγκου της επισκεψιμότητας, ιδιαίτερα στα τμήματα Αναπτυγμένης Ευρώπης και Αμερικής.
Αυτές οι μειώσεις αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τον αυξημένο όγκο επισκεψιμότητας στο τμήμα Υπόλοιπος Κόσμος».

H εταιρεία αναμένει ότι οι νέες διαφημιστικές καμπάνιες που ξεκίνησε να αποκομίσουν υψηλά επίπεδα διαφημιστικών δαπανών.

Οπως υπογραμμίζεται «συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι, καθώς αυξάνουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ επωνυμίας μας κατά τη διάρκεια του 2024 και τα επόμενα χρόνια ως μέρος της πολυετούς στρατηγικής μας, αυτό θα έχει μακροπρόθεσμη θετική επίδραση στον όγκο της άμεσης επισκεψιμότητας στην πλατφόρμα μας».

Οι δαπάνες πωλήσεων και μάρκετινγκ της Trivago το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν 4% στα 64 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση, με το 90% να αποδίδεται στις διαφημιστικές δαπάνες.