Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το TripΑdvisor, ένας από τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς ιστότοπους υπέστη τεράστιες απώλειες το 2020, λόγω της πανδημίας.

Σύμφωνα με στοιχεία του TradingPlatforms παρουσίασε μείωση εσόδων κατά 61% YoY πέρυσι. Απώλεια σχεδόν ενός δις δολαρίων σε ένα έτος.

Το 2014, ήταν η πρώτη χρονιά που το TripΑdvisor κέρδισε περισσότερα από 1 δις δολάρια σε έσοδα. Ποσό από το οποίο δεν έχει πέσει κάτω πριν από τα γεγονότα του 2020.

Για το 2020 η εταιρεία δημοσίευσε έσοδα 604 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020. Σχεδόν 1 δις δολάρια λιγότερο από τα έσοδα 1,56 δις δολαρίων του 2019.

Πρόκειται για πτώση 61% YoY από το 2019. Και σχεδόν πτώση 62% από το ρεκόρ των 1,61 δις δολαρίων το 2018.

Τα έσοδα το 2020 είναι τα χαμηλότερα από το 2010, όταν η εταιρεία ήταν μόλις 10 ετών.

Τα μέτρα μείωσης του κόστους

Το TripΑdvisor εφάρμοσε διάφορα μέτρα μείωσης του κόστους ως απάντηση στην πανδημία.

Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ μειώθηκαν στα 316 εκατομμύρια δολάρια το 2020. Το χαμηλότερο επίπεδο τους από το 2012 και 53% χαμηλότερα από τα αντίστοιχα του 2019 στα 672 εκατομμύρια.

Η εταιρεία έλαβε επίσης τη δύσκολη απόφαση να μειώσει σημαντικά τον αριθμό των υπαλλήλων της, μόλις ένα χρόνο μετά την επένδυση στο εργατικό δυναμικό της.

Το 2019 η TripΑdvisor αύξησε το εργατικό δυναμικό της κατά 25% φθάνοντας τους 4200 υπαλλήλους.

Στη συνέχεια το 2020 ο αριθμός των υπαλλήλων μειώθηκε 38,1% σε λιγότερο από 2600.
Ο αριθμός είναι ο χαμηλότερος από το 2013 και 23% λιγότερο από το 2018, ένα χρόνο πριν από την επέκταση του εργατικού δυναμικού της.

Παρά τις μειώσεις αυτές, το Tripadvisor σημείωσε σημαντική καθαρή ζημιά ύψους 289 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020.