Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Intercontinental Hotels Group (IHG) ανέφερε απώλεια 153 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2020, σε σύγκριση με κέρδος 630 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.

Τα συνολικά έσοδα του ομίλου μειώθηκαν από 4,6 δις δολάρια το 2019 σε 2,4 δις δολάρια, λόγω της πανδημίας.

Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα του, το IHG παρουσίασε επίσης ένα υπεύθυνο επιχειρηματικό σχέδιο, “Ταξίδι στο Αύριο έως το 2030”.

Καθορίζοντας «φιλόδοξες» δεσμεύσεις για περιβαλλοντικούς στόχους, υποστήριξη για κοινότητες και υπέρ της ποικιλομορφίας, της ένταξης και της ισότητας.

«Το 2020 ήταν σαφώς η πιο δύσκολη χρονιά στην ιστορία μας, με το Covid-19 να επηρεάζει σημαντικά τη ζήτηση σε ολόκληρο τον κλάδο μας, δήλωσε ο Keith Barr, διευθύνων σύμβουλος της IHG Hotels & Resorts

Το 2021 έχει ξεκινήσει με πολλές από αυτές τις προκλήσεις να παραμένουν σε ισχύ.

Η ουσιαστική πρόοδος προς την ανάκαμψη για τη βιομηχανία εξαρτάται από την καθολική διάθεση εμβολίων, την άρση των περιορισμών και την επιτάχυνση της οικονομικής δραστηριότητας.

Η μακροπρόθεσμη ελκυστικότητα του κλάδου μας και το μελλοντικό δυναμικό ανάπτυξης παραμένει αμετάβλητο».

Όπως είπε ότι άλλα 285 ξενοδοχεία άνοιξαν κατά τη διάρκεια του έτους. Και κατά μέσο όρο σχεδόν ένα νέο ακίνητο υπογράφονταν την ημέρα.

Η IHG ξεκίνησε επίσης το voco στις ΗΠΑ και την Κίνα, μεταφέροντας το premium brand της σε περισσότερες από 20 χώρες.

Ο όμιλος διαθέτει επωνυμίες όπως Holiday Inn, Six Senses Hotels Resorts Spa, Regent Hotels & Resorts, InterContinental Hotels & Resorts, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo και Crowne Plaza Hotels & Resorts.