Οι Ασιάτες millennials ταξιδιώτες με όπλο την ψηφιακή τεχνολογία όπως τα smartphones, οργανώνουν τα δικά τους ταξιδιωτικά σχέδια χρησιμοποιώντας διάφορες πληροφορίες στο διαδίκτυο, αναζητούν δράση και περιπέτεια και αλλάζουν τις τάσεις των ταξιδιών με “εξατομικευμένες ατζέντες”.

Σύμφωνα με την Nikkei Asian Review, οι Κινέζοι millennials ταξιδιώτες τείνουν όλο και περισσότερο στα σόλο ταξίδι αντί για πακέτα περιηγήσεων.

Πέρυσι 135 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες ταξίδεψαν στο εξωτερικό και δαπάνησαν $261 δισεκατομμύρια με χαρακτηριστικό την αυξανόμενη τάση στα ατομικά ταξίδια.

Σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας Fung Global Retail & Technology, για τα εξερχομενα ταξίδια από την Κίνα, το:

  • 52% ήταν μεμονωμένοι ταξιδιώτες (70,6 εκατομμύρια Κινέζοι).
  • 35% ήταν ομαδικοί τουρίστες .

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι μεμονωμένοι Κινέζοι ταξιδιώτες:

  • Ξόδεψαν κατά μέσο όρο 16.527 γιουάν (2.436$) στο πιο πρόσφατο ταξίδι τους.
  • Περίπου το 80% παίρνει ταξιδιωτικές πληροφορίες μέσω της ηλεκτρονικής αναζήτησης.
  • Το 65% χρησιμοποίησε smartphones για να αναζητήσουν μέρη για αγορές.

Οι Ασιάτες millennials θεωρούν τα ταξίδια σημαντικό μέρος της ζωής τους και αφιερώνουν πολύ περισσότερα από το εισόδημά τους για να ταξιδεύουν σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.

Αντί για ομαδικές εκδρομές, προτιμούν σόλο ταξίδια όπου μπορούν να προγραμματίσουν το δικό τους ταξίδι, αν και κοστίζει περισσότερα χρήματα.

Αυτό το φαινόμενο εξαπλώνεται όχι μόνο στην Κίνα αλλά και σε ολόκληρη την Ασία.