Οι ειδικοί έριξαν τα φώτα της δημοσιότητας στο σύστημα ταξιδιωτικών επενδύσεων της Μέσης Ανατολής στην Arabian Travel Market (ATM) 2024, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα, Πέμπτη 9 Μαΐου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC).

Οι συμμετέχοντες που μίλησαν κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής για την επιχειρηματικότητα δήλωσαν ότι τα επίπεδα χρηματοδότησης του κλάδου αυξάνονται στην περιοχή, αλλά ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για την υποστήριξη των ταξιδιωτικών νεοφυών επιχειρήσεων.

Η συμβολή της Μέσης Ανατολής στα παγκόσμια ταξιδιωτικά έσοδα ανέρχεται επί του παρόντος σε περίπου 5%, ποσοστό συγκρίσιμο με το ποσοστό της διεθνούς χρηματοδότησης startup που προσελκύει, σύμφωνα με στοιχεία της McKinsey & Company.

Ενώ τα επίπεδα των επενδύσεων έχουν αυξηθεί σημαντικά στον απόηχο της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19, οι ομιλητές σημείωσαν ότι η χρηματοδότηση για τους περιφερειακούς επιχειρηματίες ταξιδιών αυξάνεται από μια σχετικά χαμηλή βάση.

Μεταξύ των συμμετεχόντων στη διάσκεψη κορυφής “Επιχειρηματικότητα για τα ταξίδια και τον τουρισμό για την προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης” ήταν η Margaux Constantin, συνεργάτης της McKinsey & Company, ο Danny Cohanpour, Διευθύνων Σύμβουλος της Trove Tourism Development Advisors, ο Charaf El Mansouri, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Dharma, η Mona Faraj, Συνιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της ExploreTECH και η Amna Al Redha, Διευθύντριας της AviationXLab, η οποία ανήκει στην ομάδα Future Technology and Innovations του Ομίλου Emirates.