Οι επαγγελματίες του κλάδου διερεύνησαν τρόπους για να ξεχωρίσουν στο υπερκορεσμένο τμήμα των ταξιδιών πολυτελείας της Μέσης Ανατολής στην Arabian Travel Market (ATM) 2024, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC).

Οι συμμετέχοντες που μίλησαν κατά τη διάρκεια της πολυτελούς συνόδου κορυφής της έκθεσης είπαν ότι η αυθεντικότητα, η εξατομίκευση και η εμπειρία των επισκεπτών ήταν μεταξύ των βασικών παραμέτρων για τις μάρκες που θέλουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Οι ειδικοί του κλάδου σημείωσαν ότι ενώ τα αρχιτεκτονικά σχέδια των χώρων των ξενοδοχειακών φορέων μπορεί να ποικίλλουν, είναι σημαντικό για τις μάρκες πολυτελείας να καθιερώνουν κοινές αξίες και αυθεντικές εμπειρίες στα χαρτοφυλάκιά τους.

Από τη γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη μετάδοση της προσφοράς μιας εταιρείας μέχρι την ενσωμάτωση της τοπικής κληρονομιάς και του πολιτισμού σε μεμονωμένα ξενοδοχεία, οι ομιλητές είπαν στους συμμετέχοντες στην ΑΤΜ ότι οι παίκτες πολυτελείας πρέπει να παραμείνουν επικεντρωμένοι στην παροχή μοναδικών προτάσεων αξίας για τους επισκέπτες.

Οι συμμετέχοντες είπαν ότι αντί να προσπαθούν να αναπαράγουν την πολυτέλεια σε πολλές τοποθεσίες, οι πιο επιτυχημένες μάρκες πολυτελούς φιλοξενίας εμποτίζουν τα ξενοδοχεία τους με τοπική τέχνη, μουσική και κουζίνα. Για παράδειγμα, οι συμμετέχοντες στο πάνελ αναγνώρισαν την αξία που μπορεί να προστεθεί από την προσωπική συμμετοχή διάσημων σεφ, αλλά σημείωσαν τη σημασία της ταυτόχρονης καλλιέργειας και παροχής ευκαιριών για εγχώρια μαγειρικά ταλέντα.

Οι ομιλητές τόνισαν επίσης τον κεντρικό ρόλο της δημιουργίας ομάδων που είναι εξοπλισμένες να ανταποκρίνονται και να ξεπερνούν τις προσδοκίες μέσω της υπερ-εξατομικευμένης υπηρεσίας. Από τη διατήρηση πληροφοριών για τα αγαπημένα φαγητά των πελατών έως τα γενέθλια των παιδιών τους, οι συμμετέχοντες στη σύνοδο είπαν στους παρευρισκόμενους ότι οι εξαιρετικές εμπειρίες επισκεπτών είναι απαραίτητες για τους ξενοδόχους πολυτελείας που θέλουν να διακριθούν σε μια υπερπλήρη αγορά.