Την «υπηρεσία λευκού γαντιού» λάνσαρε η αλυσίδα ξενοδοχείων Kempinski. Στόχος της είναι να ενισχύσει την εμπιστοσύνη προς τους πελάτες της μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Τα ξενοδοχεία θα συμβαδίσουν με τα νέα πρότυπα υγιεινής και τους περιφερειακούς κανονισμούς ασφάλειας.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό από την ομάδα επιχειρησιακής στρατηγικής και διαχείρισης ποιότητας στα Kempinski.

Στο έγγραφο των 50 σελίδων συνιστάται στο προσωπικό να χρησιμοποιεί γάντια σε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες. Μάσκες και απολυμαντικά χεριών θα προστεθούν επίσης στα δωμάτια.

Τέλος, όλα τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν τοποθετηθεί εκ νέου ώστε να συμμορφώνονται με τους κανόνες κοινωνικής απόστασης