Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) των ΗΠΑ και η ζήτηση σε ξενοδοχεία συνδέονται στενά.
Με βάση τα στοιχεία από το 1990 έως το 2019, οι αλλαγές στη ζήτηση για δωμάτια ξενοδοχείων κάθε χρόνο αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στο ΑΕΠ, μια σταθερή τάση τα τελευταία 30 χρόνια.

Ωστόσο, αυτά τα δύο σημεία δεδομένων αναμένεται να αποκλίνουν το 2023, αφού πολλοί λόγοι θα οδηγήσουν στη συνεχή ανάκαμψη στα ταξίδια το επόμενο έτος παρά την αναμενόμενη οικονομική ύφεση, σύμφωνα με ανάλυση της CoStar.

Ενώ η ύφεση στις ΗΠΑ είναι πιθανή το επόμενο έτος, η ταξιδιωτική βιομηχανία αναμένεται να επικρατήσει και να επιτύχει αύξηση της ζήτησης ξενοδοχείων.

Ανατροπή της τάση 30 ετών

Η ζήτηση ξενοδοχείων αναμένεται να ανατρέψει την τάση των 30 ετών και να αυξηθεί σε μια οικονομική ύφεση. Ενώ οι μακροοικονομικοί αντίθετοι άνεμοι θα συνεχιστούν, οι ισχυρότεροι ουραίοι άνεμοι στον ταξιδιωτικό κλάδο θα οδηγήσουν σε συνεχή ανάπτυξη και μελλοντική δυναμική το 2023.

Το ΑΕΠ αναμένεται να μειωθεί, το 2023 έχει αύξηση της ζήτησης ξενοδοχείων στις ΗΠΑ κατά 2,8% και των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο, ή RevPAR, αύξηση 3,4%.

Η αύξηση του RevPAR αναμένεται να κατανεμηθεί ομοιόμορφα μεταξύ υψηλότερης πληρότητας και αύξησης του μέσου ημερήσιου ρυθμού ή ADR, καθεμία από τις οποίες αυξάνεται με τον ίδιο ρυθμό 1,7%.

Πηγή: CoStar

Οι παράγοντες που θα αυξήσουν την ζήτηση σε ξενοδοχεία στις ΗΠΑ

Παρά την οικονομική επιβράδυνση, η ζήτηση ξενοδοχείων αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο έτος λόγω αρκετών θεμελιωδών παραγόντων, οι οποίοι είναι νέοι και δεν επικρατούσαν σε προηγούμενες υφέσεις. Αυτοί οι παράγοντες είναι:

  • Δεν υπάρχουν σημάδια αδυναμίας στα θεμελιώδη στοιχεία λειτουργίας των ξενοδοχείων.
  • Τα νοικοκυριά και οι εταιρείες των ΗΠΑ παραμένουν σε θέση ισχύος.
  • Οι καταναλωτές μετατοπίζουν τις δαπάνες τους από αγαθά και προϊόντα σε εμπειρίες και ταξίδια.
  • Η απομακρυσμένη και η υβριδική εργασία αυξάνουν τη νέα ζήτηση ταξιδιών.