Το κόστος των επαγγελματικών ταξιδιών αναμένεται να κινηθεί ανοδικά το 2019 και οι τιμές των ξενοδοχείων και των πτήσεων αναμένεται να αυξηθούν κατά μέσο όρο 3,7% και 2,6% αντίστοιχα.

Αυτό επισημαίνεται μεταξύ άλλων στην έκθεση Global Travel Forecast για το 2019 της Carlson Wagonlit Travel (CWT) και της Global Business Travel Association, στην οποία τονίζεται επίσης ότι η βιομηχανία επαγγελματικών ταξιδιών θα ανέρχεται συνολικά σε 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020.

Οπως εκτιμάται οι τιμές δωματίων αναμένεται να αυξηθούν κατά περισσότερο από 5% στην Ασία και την Ευρώπη και κατά 2,1% στη Βόρεια Αμερική.

Παρά τις προαναφερθείσες αυξήσεις του ταξιδιωτικού κόστους, οι κίνδυνοι παραμένουν για την παγκόσμια οικονομία, όπως οι εμπορικοί πόλεμοι και η έξοδος της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

“Ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας δεν έχει οδηγήσει ακόμα σε επιζήμια αποτελέσματα στα επαγγελματικά ταξίδια, αλλά είναι ένας παράγοντας κινδύνου για τον τομέα των εταιρικών ταξιδιών”, τονίζει ο αντιπρόεδρος της CWT για τις παγκόσμιες πωλήσεις και τη διαχείριση του προγράμματος για την Ασία-Ειρηνικός, Μίκαελ Βάλκεβιτς.

Σύμφωνα με την μελέτη, το 79% των επιχειρηματιών, δήλωσε ότι η ταξιδιωτική εμπειρία που σχετίζεται με την εργασία επηρέασε τη συνολική ικανοποίηση από την εργασία τους.

Ένας σημαντικός παράγοντας στη διαχείριση των ταξιδιών είναι η ασφάλεια των ταξιδιωτών. Καθώς οι εργαζόμενοι τείνουν να ταξιδεύουν περισσότερο, εκτίθενται σε κινδύνους όπως η τρομοκρατία, η επίθεση, η κλοπή, η ασθένεια, οι τραυματισμοί και άλλα εγκλήματα.

Οι εργοδότες επισημαίνεται έχουν καθήκον να φροντίζουν για την υγεία και την ασφάλεια των υπαλλήλων τους ενώ ταξιδεύουν.

Ως εκ τούτου, οι εταιρείες θα πρέπει να διαθέτουν τις κατάλληλες πολιτικές και αξιολογήσεις κινδύνου για τη διαχείριση του προσωπικού τους και τον τρόπο αντιμετώπισης τυχόν προβλημάτων.

Οι εταιρείες μπορούν να αποτρέψουν περιττές δαπάνες και να σταματήσουν να χάνουν χρήματα επισημαίνεται, αν ακολουθήσουν:

  • Προσοχή στις κρυφές δαπάνες
  • Επιλέξτε μάρκες midscale μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων, με φθηνότερη τιμή
  • Αεροπορικές εταιρείες με προϋπολογισμό, ειδικά για τις πτήσεις μικρών αποστάσεων
  • Η εξοικονόμηση χρόνου σημαίνει εξοικονόμηση χρημάτων.