Οι προορισμοί που βρίσκονται γύρω από τη Μεσόγειο, είναι οι πιο hot επιλογές των ταξιδιωτών από τις χώρες του Gulf Cooperation Council (GCC), οι οποίοι λατρεύουν την πολυτέλεια, ταξιδεύουν στην πρώτη θέση του αεροπλάνου, έχουν αυξήσει τον χρόνο ελάχιστης διαμονής τους από έξι σε δέκα διανυκτερεύσεις και αναζητούν περισσότερες δραστηριότητες στον προορισμό.

Η αναδυόμενη αγορά εξερχόμενων ταξιδιωτών από τις χώρες του Κόλπου, επικεντρώνεται σε ταξίδια πολυτελείας με μοναδικές διακοπές, μεμονωμένες εμπειρίες και γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Είτε πρόκειται για επιχειρηματικά ταξίδια, είτε για αναψυχής, προβλέπεται ότι οι ταξιδιώτες από τις χώρες του GCC θα ξοδέψουν το τεράστιο ποσό των $ 94 δισ. μέχρι το 2020 (από τα $ 64 δισ. που δαπανήθηκαν το 2015) σύμφωνα με το Statista, ενώ εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός θα φθάσει τα $ 140 δισ. και τα $ 216 δισ. το 2025 και το 2030 αντίστοιχα.

Ταξιδιωτικοί οργανισμοί για να προσελκύσουν τον εξερχόμενο τουρισμό από τις χώρες του Κόλπου, πρσανατολίζονται να καθιερώσουν ορισμένες υπηρεσίες, όπως η προσφορά κουζίνας halal και ο χώρος για θρησκευτικές τελετές.

Οι χώρες της Μεσογείου -με κορυφαία επιλογή την Τουρκία- περιλαμβάνουν όλο το πακέτο των προτιμήσεων τους, όπως ξενοδοχεία πολυτελείας, φύση, ιστορία, πολιτισμό και “πάντρεμα” ανατολής και δύσης.