Σύνταξη: tourismtoday.gr
Πάνω από ένας στους δέκα ταξιδιώτες στην Ευρώπη είναι τουρίστες οθόνης. Επηρεάστηκαν άμεσα στην επιλογή του προορισμού τους από ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και εκπομπές το 2022. Αυτό αποκαλύπτει μελέτης της TCI Research, σχετικά με τον τουρισμό οθόνης.
Μια λεπτομερής ανάλυση στη Γαλλία -τον κορυφαίο προορισμό στον κόσμο- αποκαλύπτει το προφίλ αυτών των επισκεπτών, οι οποίοι επέστρεψαν δυναμικά μετά την κρίση του Covid-19.
Νέοι και δραστήριοι ταξιδιώτες
Οι τουρίστες οθόνης που επισκέπτονται τη Γαλλία εκπροσωπούνται στην πλειονότητα τους από Gen Y και Gen Z.
- Το ένα τρίτο από αυτούς είναι κάτω των 35 ετών, ποσοστό διπλάσιο από τον μέσο ταξιδιώτη.
- Το 82% είναι ανώτατα στελέχη.
- Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ακόμη πιο έντονα στους διεθνείς τουρίστες οθόνης, με το 37% των επισκεπτών κάτω των 35 ετών και το 95% να εργάζεται.
- Είναι ευέλικτοι και ενημερωμένοι επισκέπτες και γνωρίζουν πολλά για τον προορισμό.
Τι διαμονή επιλέγουν
Επιλέγουν διαμονή υψηλής ποιότητας (28%) 2,5 φορές περισσότερο από τον μέσο επισκέπτη.
Ξενώνες (32% σε σύγκριση με 10% κατά μέσο όρο), που αντανακλά την επιθυμίας τους να βυθιστούν στον τοπικό πολιτισμό και πληθυσμό.
Πώς μετακινούνται
Έχουν επίσης τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες από τον μέσο επισκέπτη να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτου για ταξίδια.
Με ποιους ταξιδεύουν
Οι μισοί ταξιδεύουν με τις οικογένειες τους, ενώ το ένα τέταρτο ταξιδεύει με φίλους ή σε οργανωμένη ομάδα, σε σύγκριση με το 12% του μέσου επισκέπτη.
Από τι άλλο επηρεάζονται στην επιλογή προορισμού
- Εκτός από την επιρροή της ψυχαγωγίας στην οθόνη, οι συστάσεις από φίλους και συγγενείς παίζουν σημαντικό ρόλο στο 42% της επιλογής προορισμού από τους τουρίστες οθόνης.
- Επηρεάζονται επίσης 2,5 φορές περισσότερο από το διαδικτυακό περιεχόμενο στον προορισμό και 4 φορές περισσότερο ανταποκρίνονται από ό,τι κατά μέσο όρο σε άρθρα.
- Τα δεδομένα περιγράφουν ότι είναι πολύ συνδεδεμένοι και ενημερωμένοι επισκέπτες προς προορισμούς, πολλαπλασιάζοντας τις πηγές έμπνευσης για ταξίδια τόσο online όσο και offline.
- Συνολικά, είναι 4 φορές πιο δεκτικοί στη διαφήμιση από ό,τι κατά μέσο όρο.
Εκτός από τις κλασικές τουριστικές δραστηριότητες (πολιτιστικές επισκέψεις, γαστρονομία, κ.λπ.), οι τουρίστες της οθόνης συμμετέχουν σε πολλές υπαίθριες δραστηριότητες.
4 στους 10 μοιράζονται τακτικά τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό είναι διπλάσιο από τον μέσο τουρίστα στη Γαλλία.
Η ποιότητα της εμπειρίας σε υψηλή ζήτηση
Οι τουρίστες οθόνης (είτε ξένοι είτε Γάλλοι) είναι γενικά πιο ικανοποιημένοι με τις εμπειρίες τους σε σχέση με τον μέσο επισκέπτη.
Αυτό είναι ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τη διατήρηση μιας θετικής εικόνας μέσω αυτών των επισκεπτών υψηλής σύνδεσης και επιρροής.
Το 70% των Γάλλων δηλώνει ότι θέλει να επισκεφτεί ξανά τον προορισμό (74% για ξένους), σημειώνοντας βαθμολογία 5 βαθμούς πάνω από τον μέσο όρο των επισκεπτών.