Συνεχή άνοδο καταγράφουν τα σόλο ταξίδια των μουσουλμάνων γυναικών. Συγκεκριμένα ποσοστό 28% εκ των 63 εκατ. γυναικών ταξιδιωτών ταξίδεψαν solo. Αυτό αναφέρεται σε πρόσφατη έρευνα της Mastercard. Μάλιστα τα 2/3 του εν λόγω ποσοστού είναι ηλικίας 40 ετών ή και κάτω.

Όσον αφορά στις δαπάνες, οι νέες μουσουλμάνες γυναίκες ταξιδιώτες συνέβαλαν σημαντικά στην τουριστική βιομηχανία. Πιο αναλυτικά οι γυναίκες αυτές δαπάνησαν συνολικά πάνω από 80 δισεκατομμύρια δολάρια (108 δισεκατομμύρια δολάρια) συνολικά κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους πέρυσι. Το συγκεκριμένο νούμερο προβλέπεται ότι θα αυξηθεί στο μέλλον.

Οι περισσότερες αναζητούν πληροφορίες για τους επόμενους ταξιδιωτικούς προορισμούς αλλά και για τα καταλύματα και τα εισιτήρια τους μέσω των social media. Το ίδιο κάνουν και για την αναζήτηση εστιατορίων.

Οι σημαντικότερες αναζητήσεις τους

Φυσικά το φαγητό σε χώρους halal είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Το 94% των ερωτηθέντων στην έρευνα το αναφέρουν ως προτεραιότητα.

Επιπλέον, η πρόσβαση σε αίθουσες προσευχής για γυναίκες (86%) και γυναικεία ιαματικά λουτρά και σαλόνια (79%) είναι σημαντικά στις προτιμήσεις τους. Τέλος το ίδιο συμβαίνει και για οικολογικούς προορισμούς όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό (73%).