Σε αύξηση των τιμών από το επόμενο έτος, προσανατολίζεται η πλειοψηφία των επιχειρήσεων εστίασης του Ηνωμένου Βασιλείου, σύμφωνα με έρευνα της Peckwater Brands (PWB).

Όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησε η Censuswide, και στην οποία συμμετείχαν 250 στελέχη επιχειρήσεων εστίασης, προκύπτει ότι:

  • το 70% έχει την πεποίθηση ότι θα πρέπει να αυξήσει τις τιμές για να επιβιώσει
  • το 44% των επιχειρήσεων λειτουργούν με ζημία
  • το 53% δέχεται πιέσεις από την αύξηση του κόστους των αγαθών
  • το 50% από τους υψηλότερους λογαριασμούς ενέργειας.
  • το 34% δεν πιστεύει ότι η επιχείρησή του θα επιβιώσει τους επόμενους 12 μήνες.

Ο πληθωρισμός δεν αυξάνει απλώς το κόστος των επιχειρήσεων, καθώς η πλειοψηφία, περίπου το 70%, αναφέρει ότι οι πελάτες ξοδεύουν σημαντικά λιγότερα από ό,τι πριν από 12 μήνες.

Οι συνθήκες για τις επιχειρήσεις εστίασης είναι αναμφισβήτητα δύσκολες, καθώς οι τιμές των τροφίμων, οι αυξημένοι λογαριασμοί ενέργειας και η πτώση των καταναλωτικών δαπανών, έχουν σημαντικό αντίκτυπο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της εστίασης θα παραμείνουν. Η αύξηση των τιμών μπορεί να είναι η μόνη επιλογή σε πολλές επιχειρήσεις, αλλά με τους καταναλωτές να παλεύουν με την κρίση του κόστους ζωής μία τέτοια κίνηση θα μπορούσε να βλάψει τις πελατειακές βάσεις τους.

Ακριβώς όπως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι επιχειρήσεις εστίασης πρέπει να βασίζονται στην εφευρετικότητα, την αποτελεσματικότητα και την καινοτομία για να επιβιώσουν.

Σύμφωνα με τον κ. Sam Martin, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Peckwater Brands, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν όλες τις ευκαιρίες που έχουν στη διάθεσή τους.