Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα έσοδα από επαγγελματικά ταξίδια για το δεύτερο τρίμηνο ανά διαθέσιμο δωμάτιο στα ακίνητα της Marriott αυξήθηκαν 4% σε ετήσια βάση, μια τάση που εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί.
Οι διανυκτερεύσεις από επαγγελματίες ταξιδιώτες και η μέση ημερήσια τιμή κατά το τρίμηνο αυξήθηκαν επίσης, δήλωσε ο Anthony Capuano, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott.
- Τα εταιρικά ταξίδια αποτελούσαν το 33% των διανυκτερεύσεων του δεύτερου τριμήνου.
- Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο αντιπροσώπευαν σχεδόν το 55% των διανυκτερεύσεων.
- Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιπροσώπευαν περίπου το 60% των επαγγελματικών διανυκτερεύσεων πέρυσι.
Ωστόσο, η Marriott μείωσε την προβλεπόμενη RevPAR για ολόκληρο το έτος 2024 (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) μεταξύ 3% και 4% πάνω από τα επίπεδα του 2023, κάτω από την προηγούμενη πρόβλεψη της για ανάπτυξη μεταξύ 4% και 5%.
Η εταιρεία είπε ότι η αλλαγή οφείλεται κυρίως στη μείωση της εγχώριας ζήτησης στην Κίνα και τη Βόρεια Αμερική.
Εν τω μεταξύ, η ευρωπαϊκή αντίπαλός της Accor την περασμένη εβδομάδα αύξησε τον ετήσιο στόχο RevPAR μετά από παρόμοια αύξηση των εσόδων του δεύτερου τριμήνου.
Τα έσοδα του ομίλου ανά διαθέσιμο δωμάτιο το δεύτερο τρίμηνο ήταν +9% σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης 4% στη μέση ημερήσια τιμή και ανόδου 5% στην πληρότητα.
Ο όμιλος αναμένει επιβράδυνση τον Νοέμβριο λόγω των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ.
Αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου της Marriott
- Το RevPAR του δεύτερου τριμήνου της Marriott σε όλο το σύστημα αυξήθηκε 4,9% στα 135,52 δολάρια. Το RevPAR στις ΗΠΑ και τον Καναδά αυξήθηκε 2,8% στα 130,96 δολάρια, ενώ στην Ευρώπη το RevPAR σημείωσε αύξηση 6,6% στα 171,89 δολάρια.
- Η πληρότητα παγκοσμίως αυξήθηκε 1,6 ποσοστιαίες μονάδες στο 73,1%, ενώ η πληρότητα στην Ευρώπη αυξήθηκε 2,1 ποσοστιαίες μονάδες στο 75%.
- Το δεύτερο τρίμηνο του συστήματος ADR (μέση ημερήσια τιμή) αυξήθηκε 2,4% σε ετήσια βάση στα 211,16 δολάρια.
Η ADR στην Ευρώπη αυξήθηκε 3,6% σε ετήσια βάση στα 229,13 δολάρια, ενώ οι ΗΠΑ και ο Καναδάς σημείωσαν αύξηση 2,2% στα 186,70 δολάρια.
Τα συνολικά έσοδα του δεύτερου τριμήνου ήταν στο +6% σε ετήσια βάση σε περισσότερα από 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν επίσης 6% στα 772 εκατομμύρια δολάρια.