Με τις αναζητήσεις στο Google για “ατομικά ταξίδια” και “μοναχικά ταξίδια” σε άνοδο, οι ταξιδιωτικές εταιρείες δημιουργούν τώρα προϊόντα για να εξυπηρετήσουν τα άτομα που ταξιδεύουν μόνα τους.
Με την αύξηση των μεμονωμένων επιβατών που συμμετείχαν σε ομαδικά ταξίδια να κυμαίνεται στο 40% τα τελευταία πέντε χρόνια, το Intrepid Travel προωθεί σόλο περιηγήσεις στο Μπαλί, την Ινδία και το Βιετνάμ.
Στην ίδια κατεύθυνση, η Transat θα επεκτείνει τη Συλλογή της Solo το 2018, αφαιρώντας τα ενιαία τέλη και δημιουργώντας κοινόχρηστα τραπέζια για κοινά γεύματα. Ταυτόχρονα, η Saga Cruise στο Ηνωμένο Βασίλειο κατασκευάζει 109 ατομικές καμπίνες στο νέο πλοίο της το 2019.