Υψηλότερα από τα προβλεπόμενα είναι τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2023 για την Global Hotel Alliance (GHA), τη μεγαλύτερη συμμαχία ξενοδοχειακών σημάτων στον κόσμο.

Τα έσοδα από δωμάτια στο πρόγραμμα επιβράβευσης GHA DISCOVERY έχουν αυξηθεί  122% από έτος σε έτος μέχρι το τέλος του δεύτερου τριμήνου.

Αυτό το νέο υψηλό σημείο χτίζεται με συνέπεια από τον Νοέμβριο του 2022, αντικατοπτρίζοντας τη διαρκή όρεξη για διεθνείς διαμονές στο ποικίλο χαρτοφυλάκιο της GHA με 800 ξενοδοχεία σε 40 επωνυμίες σε 100 χώρες.

Με τα συνολικά έσοδα του πρώτου εξαμήνου να ξεπερνούν τα 1,2 δις δολάρια -αυξημένα κατά 122% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2022- ο Ιούλιος και ο Αύγουστος βασίζονται σε αυτή τη δυναμική, δείχνοντας δυνατότητες απόδοσης ρεκόρ.

Αυτό οφείλεται στον αυξανόμενο αριθμό μελών του προγράμματος επιβράβευσης GHA DISCOVERY που διψούν για ταξίδια, ο αριθμός των οποίων θα φτάσει τα 25 εκατομμύρια πριν από το τέλος του έτους.

Δημοφιλείς προορισμοί

Οι πέντε πιο δημοφιλείς προορισμοί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, με βάση τη συνολική αύξηση των εσόδων του 1ου εξαμήνου, ήταν η Ταϊλάνδη στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από την Ισπανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τις Μαλδίβες και την Ιταλία.

Οι ΗΠΑ παρέμειναν η σημαντικότερη αγορά τροφοδοσίας για διεθνείς διαμονές όσον αφορά στη συμβολή στα έσοδα από δωμάτια.

Εν τω μεταξύ, οι πέντε πρώτες χώρες με τις υψηλότερες μέσες τιμές δωματίου ήταν η Αγία Λουκία, το Ισραήλ, οι Μαλδίβες, οι Σεϋχέλλες και η Ελβετία.

Τα έσοδα μεταξύ επωνυμιών συνέχισαν να αυξάνονται σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο GHA φτάνοντας τα 135 εκατ. δολάρια ΗΠΑ το 1ο εξάμηνο.