Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σημαντική αύξηση στον αριθμό των ταξιδιωτικών προγραμμάτων που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις μόνες (solo) γυναίκες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, αποκάλυψε έρευνα του Business Travel Show Europe.

Περισσότεροι από τέσσερις στους 10 (42%) των διαχειριστών ταξιδιών δίνουν πλέον προτεραιότητα στις ανάγκες των γυναικών, σε σύγκριση με 31% τον Σεπτέμβριο του 2021.
Επιπλέον το 7% σκοπεύει να επιφέρει αλλαγές εντός των επόμενων 12 μηνών.
Πέρυσι, αυτό το ποσοστό ήταν 41%, υποδηλώνοντας ότι ορισμένες από αυτές τις καλές προθέσεις μπορεί να έχουν πλέον πραγματοποιηθεί.

Τα στοιχεία είναι θετικά σε σχέση με μια έρευνα του Business Travel Show Europe πριν από την πανδημία (Νοέμβριος 2019), η οποία έδειχνε ότι περισσότερα προγράμματα λάμβαναν υπόψη τις συγκεκριμένες ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, των νεότερων, των ηλικιωμένων και των LGBTQ+ ταξιδιωτών, αλλά όχι για μοναχικές γυναίκες.

«Οι αλλαγές στην επαγγελματική ζωή, καθώς και στη νοοτροπία της κοινωνίας, έχουν οδηγήσει σε αυξημένη συμβατότητα μεταξύ οικογένειας και εργασίας για όλα τα μέρη (γονείς – άνδρες και γυναίκες, και οργανώσεις), υπογραμμίζει η Brigitte Lehle Επικεφαλής Ταξιδιωτικής Διαχείρισης της Porsche.

Επίσης, οι γυναίκες καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο επαγγέλματα που απαιτούν επαγγελματικά ταξίδια.
Ωστόσο, η λειτουργία μέσω κινητού επιτρέπει επίσης πιο ευέλικτα μοντέλα.
Επομένως, οι αλλαγές στην κοινωνία, η νοοτροπία και η αυξημένη ευελιξία σημαίνουν ότι οι γυναίκες πηγαίνουν πιο συχνά σε επαγγελματικά ταξίδια».

Όταν ρωτήθηκε ποιες πληροφορίες θέλει από το TMC της να της επιτρέψει να παρέχει σε μοναχικές γυναίκες ταξιδιώτες, απάντησε ότι «θα ήταν καλό να λάμβανα λεπτομερείς πληροφορίες για το πώς να κυκλοφορώ στη χώρα ως γυναίκα που ταξιδεύει μόνη, γνωρίζοντας ότι, ορισμένες χώρες, πρέπει να ληφθούν υπόψη ειδικοί κανονισμοί ή περιορισμοί.

Για παράδειγμα, είναι η χώρα ασφαλής; Και μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερα εκεί; Υπάρχουν ειδικοί κανονισμοί που πρέπει να τηρώ στο ταξίδι μου, όπως ο τοπικός κώδικας ενδυμασίας; Και όταν υπάρχουν περιορισμοί, πώς να το χειριστώ, για παράδειγμα, θα πάρω τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή συγκεκριμένες υπηρεσίες μεταφοράς;»

Στη δημοσκόπηση απάντησαν 141 ταξιδιωτικοί αγοραστές και διαχειριστές.
Το 33% ήταν από το Ηνωμένο Βασίλειο, 41% από την υπόλοιπη Ευρώπη και 25% από τον υπόλοιπο κόσμο.