Η Cathay Pacific υπέστη αυξημένες απώλειες πέρυσι ενόψει των αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών του Hong Kong λόγω Covid.

Ο όμιλος σημείωσε ετήσια ζημία 6,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων HK (834,4 εκατομμύρια δολάρια) έναντι 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων HK το 2021.

Ωστόσο, ο αερομεταφορέας είπε ότι η απόδοσή του κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022 σημείωσε «σημαντική βελτίωση», καθώς η κατάσταση του Covid-19 στο Χονγκ Κονγκ βελτιώθηκε και οι περιορισμοί προσαρμόστηκαν από την 1η Μαΐου πριν από την άρση των κανόνων καραντίνας το Σεπτέμβριο.

Η Cathay Pacific μετέφερε 2,8 εκατομμύρια επιβάτες το 2022, κατά μέσο όρο 7.682 την ημέρα, που ήταν 291,1% περισσότεροι από το 2021. Ο συντελεστής φόρτωσης ήταν 73,6% σε σύγκριση με 31,1% το 2021.