Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο όμιλος Trip.com είδε σταθερή ανάκαμψη τόσο στις εγχώριες όσο και στις υπερπόντιες δραστηριότητες του στις αρχές του τρίτου τριμήνου του 2021.

Αλλά στη συνέχεια ο COVID-19 επανεμφανίστηκε σε ορισμένες περιοχές της Κίνας, προκαλώντας πλήγμα στα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου.

Τα έσοδα της εταιρείας το τρίτο τρίμηνο ήταν 831 εκατομμύρια δολάρια. Μειωμένα κατά 9% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Το προσαρμοσμένο EBITDA το τρίτο τρίμηνο ήταν 84 εκατομμύρια δολάρια, από 144 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο.

Ένα φωτεινό σημείο στο τρίμηνο, είναι ότι οι διεθνείς κρατήσεις πτήσεων αυξήθηκαν κατά 40% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Κάτι που η εταιρεία αποδίδει στην ανάκαμψη στις ευρωπαϊκές αγορές και στις ΗΠΑ.

Η διαμονή οδηγεί στην ανάκαμψη των εγχώριων ταξιδιών

Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος Trip.com «η διαμονή συνεχίζει να οδηγεί στην ανάκαμψη των εγχώριων ταξιδιών.
Οι «ενδοεπαρχιακές κρατήσεις ξενοδοχείων αυξάνονται περίπου 35%. Και οι κρατήσεις σε τοπικά ξενοδοχεία αυξάνονται περισσότερο από 60% σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την COVID το 2019».

Τα έσοδα από τη διαχείριση εταιρικών ταξιδιών μειώθηκαν ελαφρώς σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο σε 53 εκατομμύρια δολάρια έναντι 60 εκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο.
Ο όμιλος Trip.com λέει ότι το ποσοστό αυτού του τριμήνου είναι 1% περισσότερο από την ίδια περίοδο του 2019. Και 20% περισσότερο από την ίδια περίοδο το 2020 λόγω της διευρυμένης πελατειακής βάσης και του «βελτιστοποιημένου μείγματος προϊόντων».

Που κινήθηκαν τα έσοδα το τρίτο τρίμηνο

Τα έσοδα από κρατήσεις ανά τομές το τρίτο τρίμηνο, ήταν:

  • Σε καταλύματα στα 341 εκατομμύρια δολάρια. Μείωση 11% τόσο σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους όσο και σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020.
  • Στα εισιτήρια μεταφοράς 282 εκατομμύρια δολάρια. Στο -5% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Και μειωμένα κατά 12% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
  • Στο πακέτο περιηγήσεων 61 εκατομμύρια δολάρια. Αυξημένα 20% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Και στο +7% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
    Η εταιρεία πιστώνει την αύξηση στη ζήτηση κυρίως τον Ιούλιο, πριν από την επανεμφάνιση του COVID.
  • Στις πωλήσεις και μάρκετινγκ 197 εκατομμυρίων δολαρίων αντιπροσώπευαν το 24% των καθαρών εσόδων. Με αύξηση 12% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020.