Οι καταναλωτές είναι αισιόδοξοι για τα ταξιδιωτικά σχέδια κρουαζιέρας του 2022. Αυτό είναι το γενικό αίσθημα από μια πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την πλατφόρμα τεχνολογίας arrivia, που συνεργάζεται με εταιρείες που απευθύνονται σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία ρώτησε 1.453 Αμερικανούς, από τις 3 Νοεμβρίου 2021 έως τις 10 Ιανουαρίου 2022, οι οποίοι είναι όλοι μέλη ενός ταξιδιωτικού κλαμπ ή προγράμματος ταξιδιωτικών παροχών, σχετικά με τις τάσεις και τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα ταξίδια κρουαζιέρας.

Οι αρχικές απαντήσεις συλλέχθηκαν λίγες μόλις εβδομάδες πριν από την εμφάνιση της παραλλαγής Omicron του COVID-19, ενώ οι απαντήσεις καταγράφηκαν επίσης τον Ιανουάριο του 2022 καθώς έγινε το κυρίαρχο στέλεχος παγκοσμίως.

Τα ευρήματα

Η έρευνα για κρουαζιέρες καταναλωτών Ready to Board αποκάλυψε ότι περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τα επόμενα δύο χρόνια ή σχεδιάζουν ή σκέφτονται διακοπές κρουαζιέρας.

Από εκείνους τους καταναλωτές που έχουν ήδη κάνει κράτηση για κρουαζιέρα, το 37% σκόπευε να ταξιδέψει την άνοιξη, το 22% το καλοκαίρι και το 31% το φθινόπωρο. Ενώ υπήρξε μια μικρή μετατόπιση στα δεδομένα με βάση το πότε καταγράφηκαν οι απαντήσεις της έρευνας σε σχέση με την εξάπλωση του Omicron, ο αριθμός των ερωτηθέντων που είχαν ήδη κάνει κράτηση ή σχεδίαζαν ενεργά μια κρουαζιέρα με συνέπεια ξεπερνούσε εκείνους που «θα μπορούσαν» να κάνουν κράτηση.

Οι καταναλωτές, ωστόσο, ήταν πολύ ξεκάθαροι ότι υποστηρίζουν τις προσπάθειες των γραμμών κρουαζιέρας να κάνουν τα ταξίδια όσο το δυνατόν ασφαλέστερα. Πάνω από το 50% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ήθελαν να δουν καθολική κάλυψη και εμβολιασμό στο πλοίο και κοινωνική απόσταση στις δραστηριότητες κρουαζιέρας για να αισθάνονται άνετα όταν ταξιδεύουν ξανά.

Η αξία εξακολουθεί να είναι σημαντικός παράγοντας στη λήψη αποφάσεων. Παρά τη συσσωρευμένη ζήτηση ταξιδιών τα τελευταία δύο χρόνια, το 46% των καταναλωτών θεωρεί ότι η σχέση τιμής-ποιότητας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν κάνουν κράτηση κρουαζιέρας — περισσότερο από τα διπλά δρομολόγια/προορισμούς και τον COVID /συνδυάζονται πρωτόκολλα ασφαλείας.

Δέλεαρ οι προσφορές

Οι καλύτερες τιμές και οι προσφορές ήταν επίσης ο δεύτερος κύριος λόγος (που συνδέεται με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς) που οι ταξιδιώτες δεν έχουν κάνει κράτηση για κρουαζιέρα τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Η εστίαση στην αξία απεικονίζεται από το σημαντικό ποσοστό (18%) των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν πόντους επιβράβευσης πίστης ή ταξιδιού για να καλύπτουν μέρος ή όλο το κόστος μιας κρουαζιέρας.

“Οι πόντοι παίζουν σημαντικό ρόλο καθώς οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν τα ταξίδια τους”, δήλωσε ο Jeff Zotara, Chief Marketing Officer, arrivia. «Οι εταιρείες με προγράμματα επιβράβευσης ή επιβράβευσης θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους για να συμπεριλάβουν περισσότερες από τις ταξιδιωτικές κρατήσεις και τις επιλογές πλεονεκτημάτων που θέλουν όλο και περισσότερο οι καταναλωτές, όπως ταξίδια με κρουαζιέρες».