Η επιθυμία των καταναλωτών να ταξιδέψουν έχει προκαλέσει αύξηση των ταξιδιωτικών κρατήσεων με το 80% των αεροπορικών εταιρειών και των ξενοδοχείων του Ηνωμένου Βασιλείου να λένε ότι οι απευθείας κρατήσεις έχουν αυξηθεί τους τελευταίους 12 μήνες.

Αυτό σύμφωνα με μια νέα σειρά ταξιδιωτικών αναφορών αναφοράς από την Quantum Metric, την πλατφόρμα Continuous Product Design για ψηφιακές εμπειρίες με γνώμονα τους πελάτες, η οποία συνδύαζε ανώνυμα δεδομένα πλατφόρμας και απαντήσεις στελεχών σε έρευνες για να αποκαλύψει τις φετινές τάσεις ταξιδιωτικών κρατήσεων.

Παρά την οικονομική αβεβαιότητα, τα ποσοστά επισκεψιμότητας για ταξιδιωτικές τοποθεσίες είναι τα υψηλότερα από πριν από τον COVID, με όγκους για το 1ο τρίμηνο του 2023 37% υψηλότερο από αυτό που παρατηρήθηκε το 1ο τρίμηνο του 2022.

Και η τάση μπορεί να συνεχιστεί, με το 54% των ηγετών ξενοδοχείων και αεροπορικών εταιρειών αναμένοντας αύξηση στις τιμές κρατήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους. Επιπλέον, σχεδόν κάθε ηγέτης ταξιδιών που συμμετείχε στην έρευνα (97%) αναμένει ότι οι καταναλωτές θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για ταξίδια φέτος.

Ένας πιθανός οδηγός είναι οι Βρετανοί που σχεδιάζουν ταξίδια αναψυχής με χρόνο για δουλειά, «ψυχραιμία», αξιοποιώντας την ικανότητα να εργάζονται πιο ευέλικτα, από οπουδήποτε.

Στην πραγματικότητα, το 71% των ηγετών ξενοδοχείων στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρουν επιχειρηματικές υπηρεσίες/αναβαθμίσεις για να προσελκύσουν επαγγελματίες ταξιδιώτες και εργαζόμενους από απόσταση. Οι επαγγελματικές κρατήσεις το αντικατοπτρίζουν με την πλειοψηφία των ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων (79%) να σημειώνουν αύξηση 25% τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Πρόσθετα ευρήματα από τη σειρά αναφορών αναφοράς ταξιδιωτικών σημείων της Quantum Metric περιλαμβάνουν:

Το κινητό είναι κρίσιμο για την εμπειρία κράτησης. Όπως το λιανικό εμπόριο και άλλες βιομηχανίες, τα ταξίδια έχουν δει την υιοθεσία των κινητών να εκτοξεύονται στα ύψη. Σήμερα, τα κινητά αποτελούν το 80% της μηνιαίας κίνησης και το 47% των πωλήσεων αεροπορικών εταιρειών. Οι πωλήσεις κινητών για το πρώτο τρίμηνο του 2023 ήταν ακόμη και 34% υψηλότερες σε ετήσια βάση. Επιπλέον, το 62% των κορυφαίων ψηφιακών ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύουν περισσότερα σε λειτουργίες εφαρμογών για την υποστήριξη της διατήρησης.

Η δύναμη της πολυτέλειας : Οι πελάτες αναζητούν μια πολυτελή εμπειρία – είτε πρόκειται για εξατομικευμένες βοηθητικές υπηρεσίες είτε για μια αβίαστη κράτηση. Σχεδόν κάθε ηγέτης αεροπορικής εταιρείας που συμμετείχε στην έρευνα έχει ή σχεδιάζει να εισαγάγει νέες πολυτελείς υπηρεσίες το 2023. Το 63% στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρει εξατομικευμένες βοηθητικές υπηρεσίες ή προσφορές all inclusive και το 37% δημιουργεί πολυτελείς υπηρεσίες που διευκολύνουν τη διαδικασία check-in και προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία στο επανακράτηση πτήσεων.

Οι πελάτες εξακολουθούν να αναζητούν υποστήριξη: Καθώς οι ψηφιακές ομάδες μειώνουν το κόστος, οι υπηρεσίες υποστήριξης πελατών βρίσκονται στο απροχώρητο και οι μειωμένες επενδύσεις θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά τις κρατήσεις. Στην πραγματικότητα, το 40% των ηγετών ανησυχεί ότι οι περιορισμένες ψηφιακές επενδύσεις είτε θα στείλουν τους πελάτες πίσω στο OTA είτε θα βλάψουν τη μακροπρόθεσμη διατήρησή τους. Για να καταπολεμηθεί αυτό, το 80% των αεροπορικών εταιρειών του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν επενδύσει σε νέα τεχνολογία backend για να υποστηρίξουν την εμπειρία των εργαζομένων. Περισσότερο από το 93% σχεδιάζει να εφαρμόσει γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην εμπειρία κράτησής του και το 57% των ηγετών ξενοδοχείων θα το χρησιμοποιήσει για να βελτιώσει την αυτοεξυπηρέτηση.