
Τα ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν από την ύφεση του 2020, με τους εμβολιασμούς να δημιουργούν υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης των καταναλωτών.
Ως αποτέλεσμα επικρατεί σημαντικότερη πρόθεση για κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων στο μέλλον.
Αυτό αποκαλύπτει η πρόσφατη έρευνα της Zeta Global για το καταναλωτικό συναίσθημα των Αμερικανών τις φετινές γιορτές.
Οι περισσότεροι άνθρωποι (53,6%) προτιμούν να μείνουν κοντά στο σπίτι αυτές τις γιορτές. Παράλληλα, ο COVID-19 εξακολουθεί να αποτελεί την κύρια ανησυχία.
Κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το χειμώνα 2021-2022:
- Οι άνθρωποι σχεδιάζουν να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι για τις φετινές εορταστικές διακοπές:
- Το 53,6% των καταναλωτών θα προτιμούσε να μείνει σπίτι. Το 30% είναι πρόθυμο να ταξιδέψει σε μεγαλύτερες αποστάσεις και το 16,36% είναι ακόμα αναποφάσιστο.
- Ο COVID-19 παραμένει η κύρια ανησυχία για τους ταξιδιώτες (39,74%). Ακολουθούν οι τιμές/διαθεσιμότητα των εισιτηρίων προορισμού (19,23%) και οι απαιτήσεις εμβολιασμού (10,26%).
- Τα ταξίδια με αυτοκίνητο είναι ο προτιμώμενος τρόπος ταξιδιού για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (37,14%). Τα αεροπορικά ταξίδια έρχονται δεύτερα με 25,71%. Ακολουθεί η κρουαζιέρα 17,14%, το λεωφορείο 11,43% και το τρένο 8,57%.
- Οι ενήλικες ηλικίας 18-29 ετών με οικογενειακό εισόδημα μεταξύ 30.000 και 99.000 $ είναι οι πιθανότεροι να ταξιδέψουν αυτές τις γιορτές
- Οι γυναίκες ηλικίας 18-29 & 40-60+ έχουν τις λιγότερες πιθανότητες να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών, επικαλούμενες ανησυχίες για την ασφάλεια του COVID-19
- Οι διεθνείς κρατήσεις τόσο για αεροπορικά όσο και για ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να αυξάνονται.
- Σε σύγκριση με το 2019, το 2021 τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια και οι κρατήσεις ξενοδοχείων εξακολουθούν να είναι μειωμένες κατά ~60%
- Σε σύγκριση με το 2020, σημειώθηκε αύξηση 2,3 φορές στη ζήτηση πτήσεων και 3 φορές στις κρατήσεις ξενοδοχείων.
- Οι μεγάλες πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Μαϊάμι και το Σαν Φρανσίσκο συγκαταλέγονται στους πιο δημοφιλείς προορισμούς.