Νέα έρευνα από κορυφαίο πάροχο διαχείρισης ταξιδιών αποκαλύπτει καλά νέα για τον ταξιδιωτικό κλάδο της Αυστραλίας: το 54% των ΜΜΕ σχεδιάζει να αυξήσει τα ταξίδια του φέτος, για να να υπερβεί τα προ πανδημίας επίπεδα.

Το εύρημα προέκυψε από έρευνα μιας ανεξάρτητης επιτροπής 202 Αυστραλών ιδιοκτητών επιχειρήσεων ΜΜΕ, η οποία ανατέθηκε από την Corporate Traveller, το εμβληματικό εξειδικευμένο τμήμα ΜΜΕ του Flight Center Travel Group.

Το Corporate Traveler διαπίστωσε ότι το 46% των ΜΜΕ σχεδιάζει να αυξήσει τα ταξίδια του στο ίδιο επίπεδο με το 2019 και το 8% θα ταξιδέψει περισσότερο από ό,τι πριν από την πανδημία. Σχεδόν οι μισές (46% των ΜΜΕ δήλωσαν ότι θα ταξιδεύουν λιγότερο από ό,τι πριν από την πανδημία.

Ένα μεγαλύτερο ποσοστό των μεσαίων επιχειρήσεων (41%) σχεδιάζει να ταξιδεύει πιο συχνά φέτος, σε σύγκριση με το 29% των πολύ μικρών και μικρών επιχειρήσεων που σχεδιάζουν να κάνουν το ίδιο.

Το Corporate Traveler ρώτησε επίσης τους ερωτηθέντες για τα διεθνή ταξιδιωτικά τους σχέδια φέτος. Πάνω από τους μισούς (54%) αποκάλυψαν ότι θα ταξιδέψουν διεθνώς. Μεταξύ αυτών, οι μισοί (52%) θα ταξιδέψουν στη Νοτιοανατολική Ασία, το 34% στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 32% στη Βόρεια Αμερική και το 28% στην Ευρώπη.

Ο Tom Walley, Παγκόσμιος Διευθύνων Σύμβουλος της Corporate Traveller, λέει: «Με τα σύνορα ανοιχτά και τις απαιτήσεις καραντίνας μειώθηκαν, είναι δεδομένο ότι οι επιχειρήσεις επαναφέρουν τα ταξίδια τους φέτος. Η έρευνά μας προσπάθησε να ανακαλύψει πόσο πολλά υποσχόμενη θα είναι η ανάκαμψη.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακαλύψουμε ότι οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να δίνουν σημασία στα ταξίδια, τα οποία, για πολλές εταιρείες, είναι συχνά απαραίτητη για την ανάπτυξη, την επέκτασή τους, τη διατήρηση του προσωπικού, την πρόσληψη και τις πωλήσεις τους.

«Η επιθυμία για τις ΜΜΕ να επιστρέψουν στους ουρανούς θα βοηθήσει στην ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, της βιομηχανίας MICE και της αυστραλιανής οικονομίας συνολικά».

Ζητήθηκε επίσης από τους ερωτηθέντες να επιλέξουν το ποσοστό του ταξιδιού τους που θα είναι στο Σίδνεϊ, τη Μελβούρνη ή το Μπρίσμπεϊν.

Το Σίδνεϊ αποδείχθηκε δημοφιλής προορισμός για ταξίδια, με το 56% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει να αφιερώσει περισσότερο από το 30% των ταξιδιών του στη μεγάλη πόλη. Αντίθετα, το 51% θα αφιερώσει περισσότερο από το 30% των ταξιδιών του στη Μελβούρνη και το 44% στο Μπρίσμπεϊν.

«Οι επιχειρήσεις αναδύονται από δύο χρόνια περιορισμών και τώρα είναι έτοιμες να ευδοκιμήσουν. Πιστεύω ότι μια υγιής επιστροφή στα διεθνή ταξίδια θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ωφελώντας τον επιχειρηματικό τομέα και την οικονομία ως αποτέλεσμα», είπε ο κ. Walley.

«Το να έχεις ταξιδιωτικό σύμβουλο ως επαγγελματία ταξιδιώτη δεν ήταν ποτέ πιο κρίσιμο. Τα πράγματα θα συνεχίσουν να εξελίσσονται για λίγο ακόμα, αλλά αν έχετε έναν ειδικό στον οποίο μπορείτε να βασιστείτε, τότε το «νέο κανονικό» στον κόσμο των ταξιδιών δεν είναι πραγματικά τίποτα να φοβάστε γιατί είναι τα μάτια και τα αυτιά σας».