Πισίνες υπερχείλισης, θέα στο ηλιοβασίλεμα και πτήσεις business class είναι αυτό που αναζητούν οι Βρετανοί millennials όταν κάνουν κράτηση για διακοπές. Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα της Marks & Spencer Bank.
Μάλιστα, η γενιά των hastag διακοπών είναι διατεθειμένη να ξοδέψει επιπλέον £ 1,705 ανά ταξίδι για να δημιουργήσει το πιο Instagram-worthwhile break.
Για να το καταφέρει αυτό, το ένα τέταρτο των Millennials παραδέχτηκε ότι επέλεξε μόνο προορισμούς οι οποίοι θα αποτελέσουν το τέλειο σκηνικό για τα social media.
Στη μελέτη συμμετείχαν 2.000 Βρετανοί αποκαλύπτοντας τη λίστα με τα 30 ‘must-haves των millennials για την τέλεια απόδραση.
Στον νούμερο ένα βρίσκεται το όμορφο τοπίο (37%). Ακολουθεί λευκή αμμώδης παραλία (35%) και ένα μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα (32%).
Που πηγαίνουν οι Βρετανοί millennials παραθεριστές;
Σύμφωνα με τα ευρήματα, η Νέα Υόρκη είναι ο αριθμός που πρέπει να επισκεφθούν (39%). Ακολουθούν στενά οι Μπαχάμες (29%), οι Μαλδίβες (29%) και το Παρίσι (26%).
Το τοπ 30 των διακοπών των Βρετανών millennials έχει ως εξής :
- Όμορφο τοπίο – 37%
- Μια λευκή αμμώδης παραλία – 35%
- Μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα – 32%
- Το τέλειο ηλιοβασίλεμα – 32%
- Κρυστάλλινα νερά – 30%
- Φοίνικες – 26%
- Μεγάλα κοκτέιλ – 26%
- Σημαντικά Ορόσημα – 25%
- Εξωτική θαλάσσια ζωή όπως τα δελφίνια – 24%
- Ιστορικά ερείπια – 22%
- Μια πισίνα υπερχείλισης – 21%
- Μια ζωντανή τοπική κουλτούρα – 21%
- Κοραλλιογενής ύφαλος – 19%
- Τοπικές τεχνικές λιχουδιές – 18%
- Εντυπωσιακά μπαρ – 18%
- Spa – 17%
- Ναοί – 16%
- Οι πολυσύχναστες αγορές στους δρόμους – 16%
- Μια αιώρα – 14%
- Ηφαίστεια – 14%
- Ένας βράχος – 13%
- Mocktails – 12%
- Μια ακραία εμπειρία όπως bungee jumping – 12%
- Ένα boutique ξενοδοχείο – 11%
- Γυμναστήριο – 11%
- Θαλασσινό φαγητό – 11%
- Καταστήματα σχεδιαστών – 10%
- Πτήση business class- 9%
- Εστιατόρια με αστέρι Michelin – 8%
- Ένα καταφύγιο για γιόγκα- 8%