Contiki

Eάν θέλουμε η τουριστική βιομηχανία να διατηρήσει το δυναμικό της μοντέλο είναι σημαντικό να ληφθούν μέτρα που θα επιτρέψουν να δημιουργηθούν  υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ταυτόχρονα είναι σημαντικό φυσικά να βελτιωθεί η ζωή των ανθρώπων.

Προκειμένου να πραγματοποιηθεί αυτός ο στόχος είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία. Επίσης τι πρέπει να κάνουν οι τουριστικές επιχειρήσεις για να τις ξεπεράσουν.

Διάσπαση

Η διάσπαση είναι μία από τις κύριες προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσουν οι επιχειρήσεις του κλάδου. Ο κύκλος του τουρισμού της προσφοράς και της ζήτησης έχει αλλάξει. Οι εταιρείες πρέπει :

-να επανεξετάσουν τις προτάσεις τους όσον αφορά την αξία της φιλοξενίας,

-να βελτιώσουν την εικόνα της μάρκας τους και

-να επενδύσουν πόρους για να αποκτήσουν τις απαραίτητες πληροφορίες για να προσφέρουν εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

Σε αυτό πρέπει να προσθέσουμε τη δέσμευση για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Μια βασική ιδέα που βασίζεται σήμερα στις προτάσεις για το περιβάλλον και την κοινωνική προστασία.

Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητο να παρέχεται μια μοναδική υπηρεσία φιλοξενίας και πάνω από όλα ο τομέας της φιλοξενίας να ακολουθεί τις τεχνολογικές εξελίξεις.

Εκπαίδευση και απασχόληση

Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει ταυτόχρονα με τις ανάγκες των καταναλωτών. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι τουριστικές δραστηριότητες εξελίχθηκαν. Ως εκ τούτου καθίσταται αναγκαία η δημιουργία νέων εμπειρογνωμόνων που δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα.

Αυτή είναι η περίπτωση των ψηφιακών εμπειρογνωμόνων στον τομέα του τουρισμού. Με εξειδικευμένα προφίλ σε τομείς όπως η ανάλυση, τα big data, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό περιεχόμενο.