Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις καλύτερες επωνυμίες σε πολυτελή ξενοδοχεία παγκοσμίως για το 2024, αποκαλύπτει η ετήσια έκθεση του Luxury Travel Intelligence (LTI).

Τους τελευταίους 12 μήνες, το LTI εφάρμοσε την τέλεια διαδικασία αξιολόγησης με έναν αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο που μετρά την απόδοση και τις αξίες των επωνυμιών luxury ξενοδοχείων.

  • Ο αλγόριθμος έχει 130 σημεία επαφής που σχετίζονται με τον τομέα των πολυτελών ξενοδοχείων. Το καθένα έχει τη σταθμισμένη αξία βαθμολογίας του με μέγιστο αθροιστικό σκορ 4663.
  • Τα σημεία επαφής σχετίζονται με τη συνολική απόδοση της επωνυμίας και όχι με την απόδοση μεμονωμένων ιδιοκτησιών.
  • Η εστίαση είναι στην ικανότητα μιας επωνυμίας να αποδίδει το πάθος, τη δέσμευση, το ήθος και τις αξίες της, μαζί με την ποιότητα της διοίκησης και του προσωπικού της.
  • Η συνέχιση της επένδυσης και ο τρόπος αξιοποίησης της είναι επίσης σημαντικοί παράγοντες, ιδίως όσον αφορά τα νέα ακίνητα και την ανακαίνιση υφιστάμενων.

Φέτος, η τελική λίστα επεκτάθηκε από 12 σε 15 και οι επωνυμίες που πρέπει να έχουν τουλάχιστον οκτώ ακίνητα για να πληρούν τις προϋποθέσεις.

Η Mandarin Oriental είναι η καλύτερη μάρκα πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο. Το 2024 έχουν βελτιωθεί πολλά από τα σημεία επαφής, ιδιαίτερα με νέα ανοίγματα, τα οποία είναι σταθερά εντυπωσιακά.

Πρόκειται για μια ελκυστική επωνυμία με πιστούς και αυξανόμενους ακόλουθους που εκτιμούν τη δέσμευση της για αριστεία.

Αυτά είναι τα κορυφαία luxury ξενοδοχεία παγκοσμίως

  • Mandarin Oriental 81.6%
  • Bulgari 81.3%
  • Oetker Collection 80.7%
  • Six Senses 80.2%
  • Aman 78.1%
  • One&Only 77.4%
  • Rocco Forte 76.8%
  • Rosewood 75.1%
  • Belmond 73.9%
  • Auberge 72.1%
  • Dorchester Collection 71.8%
  • Four Seasons 71.5%
  • Peninsula 70.1%
  • COMO 69.7%
  • Raffles 69.4%