Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η προσβασιμότητα στο κατάλυμα και η μεταφορά είναι τα δύο μεγαλύτερα εμπόδια στο ταξίδι, για τους Αμερικανούς με κινητικές αναπηρίες.

Αεροπορικές εταιρείες που χάνουν ή καταστρέφουν αναπηρικά αμαξίδια, απρόσιτα μπάνια και κρεβάτια στα ξενοδοχεία είναι μεταξύ των κοινών προβλημάτων, όπως αποκαλύπτει έρευνα της MMGY Global.

  • Προσβασιμότητα στην διαμονή 96%.
  • Πτήσεις 86%.
  • Μεταφορά 79%.

Η δυνατότητα πρόσβασης στις ίδιες εμπειρίες με τους ταξιδιώτες χωρίς αναπηρία θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα στους κλάδους της φιλοξενίας, των ταξιδιών και του τουρισμού, καθώς οι τουρίστες με κινητικές αναπηρίες ξοδεύουν 58,2 δις δολάρια ετησίως για ταξίδια.

Πηγαίνουν σε ταξίδια αναψυχής με σχεδόν την ίδια συχνότητα με εκείνους που δεν έχουν προβλήματα κινητικότητας.
Πραγματοποίησαν κατά μέσο όρο 3,4 ταξίδια τους τελευταίους 12 μήνες και ξόδεψαν κατά μέσο όρο 3.546 δολάρια σε ταξίδια αναψυχής.

Οι προκλήσεις για αυτήν την ομάδα εντοπίζονται σε κάθε βήμα της διαδικασίας και του ταξιδιού και του σχεδιασμού, σύμφωνα με την έρευνα.

Μεταφορά

  • Τέσσερις στους 10 έχασαν το αμαξίδιο τους ή καταστράφηκε από την αεροπορική εταιρεία.
  • Έξι στους 10 έχουν βιώσει παρατεταμένους χρόνους αναμονής για βοήθεια κινητικότητας στο αεροδρόμιο πριν ή μετά την πτήση τους.

Κατάλυμα

  • Σε περισσότερους από τους μισούς (54%) δόθηκε δωμάτιο κατά το check-in που δεν ταιριάζει με το δωμάτιο που έκλεισαν.
  • Το 81% έχει αντιμετωπίσει απρόσιτα ντους ή μπανιέρες.
  • Το 52% είχε πρόβλημα με κρεβάτια που ήταν πολύ ψηλά και χωρίς πρόσβαση.

Τι θα πρέπει να κάνουν οι προορισμοί

  • Αυξημένες διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με την προσβασιμότητα στο προορισμό (84%).
  • Επέκταση υποδομής και βελτιωμένη συντήρηση για περιοχές όπως πεζοδρόμια, ράμπες και κινητοί ανελκυστήρες (83%).
  • Προώθηση προσβάσιμων επιλογών διαμονής από τον προορισμό (81%).

Οι ταξιδιώτες ανέφεραν επίσης ότι είναι σημαντικό να μπορούν να δουν πολλές φωτογραφίες του ακριβούς δωματίου που κάνουν κράτηση και εικονικές περιηγήσεις σε μέρη που σχεδιάζουν να επισκεφτούν, ώστε να προσδιορίσουν εάν υπάρχουν εμπόδια που θα μπορούσαν να κάνουν δύσκολη ή αδύνατη τη μετακίνηση τους.